Ahojte, chcela by som sa s vami podelit o jednu super skusenost s Digi TV.Uz som myslela, ze uz budem mat s nimi pokoj, aspon vcera to tak vyzeralo
13.7. nam prestal fungovat prijimac, tak sme to hned nahlasili telefonicky, bolo nam povedane, ze pride technik.Pravdaze sme si mysleli, ze sa tu ukaze do48 hod. Ozval sa telefonicky po 2 tyzdnoch
. Nechali sme to tak, pretoze prijimac z nicoho nic zacal zas fungovat. Ale ako na potvoru zas vypadol. Tak som mailom ohlasila poruchu. Manzelovi sa ozvala zenska zo ZV, ze si mame prijimac zaniest do BB na vlastne naklady a ze ona nevie, ci nam daju novy, alebo nam to hned opravia.
A tak sa zacal kolotoc vypisovania si s klientskym centrom DigiTV , mailom vsak to bolo najrychlejsie. Uz som bola taka vytocena, ze som im vypovedala zmluvu a nezaplatila za tie mesiace, co nam Digi nefungovalo. Predsa nebudem platit za nieco, co nefuguje a co nie su schopni opravit.
Pre nich bol problem akceptovat vypoved pekne podpisanu prescenovanu a poslanu mailom. Tak som to nakoniec poslala doporucene postou.
Vcera sme si v schranke nasli list od Digi TV, ze sa ospravedlnuju za vzniknutu situaciu(okrem tej vypovede som poslala aj staznost) a za neskoru odpoved a bla bla bla.Dokonca nam vedenie spolocnosti uznalo kompenzaciu vo vyske 34,40EUR za nefunkcne zariadenie.
no este aby neuznalo! Okrem toho sme dostali vyjadrenie k ukonceniu zmluvy a boli nam ponuknute 3 sposoby, ako vratit zariadenie. A tu zas nastal problem.
Rozhodli sme sa pre prvy sposob, ze si na vlastne naklady zariadenie odinstalujeme a zanesieme dealerovi do ZV(dokonca nam Digi udalo meno a tel.cis. dealera) , rozhodli sme sa pre tento sposob preto, lebo bol bezplatny. Ostatne dva sposoby by nas stali znacnu sumu penazi. Môj manzel pre istotu zavola danemu dealerovi, ze ci to môze doniest a on na to, ze za sumu 7 EUR ako skladovne. Chapete tomu?
Tak zas som napisala mail do Digi, pretoze telef. by som asi nic nevybavila(a oni ma uz poznaju z mailovej komunikacie
) hned mi odpisali, ze technik si nema pravo uctovat poplatok ak neabsolvuje vyjazd. Tak som zas ja zavolala do ZV tomu dotycnemu dealerovi, ze ked sa mi nepaci, ze si to môzeme zaniest do pobocky do BB, ked sa nam nepaci. Ako sa rychlo dostane zakaznik do role rukojemnika. Tak vidite, ako som sa vcera tesila, ze budeme mat s touto firmou raz a navzdy pokoj, este stale sa budeme s nimi natahovat. Takze ak niekto uvazuje nad ich sluzbami, tak nech si to poriadne rozmysli