Môj manžel robí technika Digi už dva roky. Momentálne sa rozhodol s tým seknúť. Ono to už vrie dlhšie. Bohužiaľ, táto firma by sa určite do zoznamu serióznych podnikateľských subjektov nedostala. Je akútny nedostatok prístrojov, niekedy aj dva mesiace nedostanú zo skladu ani jeden. Ľuďom, ktorí denno-denne vyvolávajú k nám vrelo odporúčam obrátiť sa na ústredie do Blavy. A tam ich pošlú za technikom alebo dealerom. Ak povedia, že technik nedostal už dlho prístroje, tak ich slušne pošlú do... . Ak máte poruchu, nečudujte sa technikovi, že neskáče od radosti, že k vám má prísť. Jediné, čo za to dostane je 360,- Sk za poruchu od zákazníka, ktoré si môže dať zaplatiť, len ak je to porucha, za ktorú môže zákazník.(napr. zlá manipulácia s prístrojom) Ak príde k poruche, ktorú spôsobilo počasie alebo pokazený prístroj(napr.vyhoretý) nedostane za to ani korunu- ani od zákazníka, ani od Digi. Môj manžel hovorí, že bohužiaľ, ale ja nie som charita. Môžte sa sťažovať na Digi, tí vás odporučia technikovi, a keď im poviete, že nechce prísť, tak vás slušne pošlú do ... . Za tie dva roky sme nikdy nedostali včas zaplatené. Momentálne nemá môj manžel zaplatené faktúry za cca 35 000,- (splatné v októbri). November a december ani nehovorím. Spolu to robí okolo 60 000,-sk. Pani účtovníčka nás informovala, že ani v decembri nebudú vyplatené. Pred Vianocami pekne "ďakujem". To bola posledná kvapka. Takže nech žije Digi- "vzor" pre serióznych a zodpovedných podnikateľov a firmy.