Ahojte, asi fakt blbú otázku položím, ale z praktického hľadiska ma zaújíma, prosím Vás o stanovisko:
1. podnikateľ predáva tovar aj cez terminál, keďže ide o bezhotovostnú platbu, tak musí túto platbu zaevidovať aj v ERP (vraj mu to pokladňa neponúka - ponúka mu len hotovosť)
2. ak prijal len tržby platbou kartou, tak musí vystaviť dennú závierku
3. denná závierka sa už nelepí do pokladne, takže ju odovzdáva účtovníkovi na zaúčtovanie
4. ak vyberie peniaze z erp, tak spraví VD -ale ten by tiež mal dať účtovníkovi?, alebo účtovníkovi stačí len denná závierka
5. ak hodnota tovaru je vyššia ako 1659,69 €, tak musí vystaviť faktúru a ak mu ju uhradia v hotovosti tak spraví úhradu FA cez ERP.
6. ak hodnota tovaru je vyššia ako 1659,69 €, tak musí vystaviť faktúru a ak mu ju uhradia platobnou kartou tak spraví úhradu FA cez ERP?
Ďakujem vopred za ujasnenie