no som si spomenul pri tejto poznamke,na to ze tento tyzden zakaznicka z kauflandu utekala sa zalovat do noveho casu ze jej neotcitala pokladnicka 40 centov z jednej brndze,pritom ako som vsimol z druhej jej tu zlavu odcitalo,ty tupci napisali ze z tovaru v akcii,pritom islo o zlavneny tovar pred vyprsanim zaruky,kde sa flexibilne pred koncom meni vyska zlavy,ale ak sa zle prekryje povodny kod tak tu zlavu nezachyti a pri tolkych ludoch to si pokladnicka tazko vsimne a taky problem som hned riesil reklamaciou na recepcii kauflandu a bolo to riešene rychlo a rozdiel vrateny a s takou banalitou uteka datkto do medii,pritom staci kontrola blocku v predajni a nasledna reklamacia
dalsia vec,osoba ktora utocila a obvinovala obchod i pokladnicku z umyselneho okradania je od vzniku fb velmi znama tym ze zije z podvodov v roznych sutaziach /vyhrava cez vymenu hlasov cez tzv fake profilov,tych si vytvorila okolo 100,takisto zalovanim,utokmy cez negativne komenty,okrem toho tato osoba cez rozne profily vsetko kritizuje,vsade zaluje,stazuje sa,ma formalne zivnost,ale je to len kamuflaz,aby nemusela zdanovat vyhry a nemusela ist do prace,cele dni min 5 rokov vysedava na fb,tak taka osoba je mimo reality,sama nic nevie o praci a potom takyto ludia idu nezmyselne kritizovat pracu inych a falosne ich obvinvat
ale objetivne,ten stav okolo hypermarketov je komplikovany,jasne co sa tyka kvality ani dodavatelia nie su bez viny,ani kupujuci,este ironia je ze trhovnici nadavaju na kvalitu marketov a pritom samy maju ponukany tovar z toho isteho zdroja-sranda jeden nakupil v kauflande uhorky a ked ich predrazene predaval,tak vychvaloval akoze ,,svoje,,a nadaval na tie ,,z kauflandu,,-nuz a problemy sa vyskytnu vsade a je na vyspelosti spotrebitelov aby sa minimalizovali a aby sa tlacilo na serioznost,ale nie sposobom vymyslenych problemov,ktore sa daju riešit jednoducho