BXL, napíšem svoju miniskúsenosť, ale v opačnom garde:
Ako plátca som sa opýtala v zdr. poisťovni /pri príležitosti zanesenia žiadosti o kúpeľnú liečbu/, či úkon, ktorý si pán doktor naúčtoval /potvrdenku som mala/, mu nepreplácajú, keďže som ho musela zaplatiť sestričke v ambulancii. Povedali mi, že preplácajú... A ako bonus som sa dozvedela aj to, o čo som vôbec nestála - že to nie je nič výnimočné a neraz takto platia aj pacienti, ktorí sú ZŤP alebo inak sociálne odkázaní...
Ak je pre pána doktora dobrých desať eur, prečo si myslí, že pre pacienta nie je???
On si dal vypísanie poukazu na kúpeľnú liečbu zaplatiť 2x... Odomňa aj od poisťovne. A bez hanby a bez upozornenia...
Aby som bola objektívna: cenník v ambulancii vyvesený mal, aj suma sedela, len dôvod nie... Na kúpeľnú liečbu má pacient nárok do 6 mesiacov po operácii /v mojom prípade/, nešlo teda o vypísanie formulára na žiadosť pacienta, ako to bolo v cenníku uvedené... Najmä, keď mi tie kúpele sám navrhol a doporučil... Dôvod som pochopila až v tej poisťovni - že tie 2 minúty strateného času mu za tých 20 € stáli...
Dostala som, čo mi patrilo, ale zaplatila som za to 2x...
Rovnako, ako všetci tí "šťastnejší", o ktorých včera hovoril "pán doktor" vo videu...
Najhorší z celého bol ten pocit /kedže 10 € nikoho nezruinuje/, že lekár, ktorý je vo svojom odbore uznávaný špecialista, ktorému som ako pacient dôverovala, a ktorému som sa predtým zverila do rúk, ma takto - podviedol... Akú cenu má strata dôvery?
Na druhej strane chápem, že byť starostlivým otcom dvoch detí a prevádzkovať synovi koníčka, akým je lietanie, niečo stojí... Ale to som vtedy netušila...
Naposledy upravil Oliwa : 10.02.15 at 09:52