k firme digi tv- každý si má brať na plecia toľko koľko unesie. Nemyslím tým, servisákov, ale priamo firmu. Keď som prvýkrát zavolala, tak mi pekne objednávku zobrali, opýtala som sa za aký čas to bude, lebo som videla na internete, že sú zaneprázdnení. Milo mi odpovedali, že za štyri až šesť týždňov, najneskôr. Po siedmich týždňoch som zavolala, šli ma presviedčať, že určite povedali, že šesť až osem týždňov, ale keby náhodou neprišli do ôsmich týždňov tak nech zavolám. Neprišli, volala som tam, zistila som, že objednávka bola zrušená. kým neviem. obnovili mi objednávku a nech zavolám. Pýtam sa kedy ? O niekoľko dní. Zavolala som "o niekoľko dní",servisáka som ešte nemala, nech mám strpenie, a keď si to chcem urýchliť, tak nech nájdem v dedine niekoho kto má digi-tv, aby mi dal kontakt na servisáka. tak som to zrobila, zašla som tam - a ten servisák mi povedal, že má toho veľa, aj by to stihol porobiť, ale nemá materiál. a do Vianoc ako som to chcela mať, mi nemohol prisľúbiť, lebo ma nechcel vodiť za nos.
Myslím, že hore - v Digi-TV je to neseriózne. Majú sľubovať, to čo môžu splniť. V dnešnom pretechnizovanom svete, vedia veľmi dobre, koľko majú objednávok, koľko nevybavených, koľko materiálu na sklade, koľko servisákov. A ak toto nevedia dať dokopy a vyvodiť z toho závery, veľmi
rýchlo prídu o zákazníkov. a nepomôže im ani reklama v televízore, lebo reklamu zadarmo im urobia nespokojní zákazníci, a aj budúci- lepšie povedané, čakajúci objednávatelia služieb. Mne trpezlivosť prešla, zrušila som objednávku, ale to som už písala v minulom článku.