Zavrieť

Porady

Pošuškajte koľko pýtať

žena - čo viac povedať treba :) ...viac
Hľadala som pod honorármi, sadzbami, fakturáciou... nikde nič na takúto tému. Fakt by som potrebovala poradiť. Mám malú firmu ktorej robím mzdy - výpočet pre pracovníkov v HPP - tu mám aj dohodnutý honorár. Lenže - zamestnávajú aj dohodárov - cca 10-15 mesačne - týmto počítajú mzdu a daň sami. Šefstvo chce šetriť. Lenže ja potom musím počítať úrazové poistenie, dopĺňať ručne výkaz do SP, takisto kvartálny výkaz na DÚ, inak mi všetko robí program, takže je s tým len oštara. Dodnes som im za to nič nefakturovala, stále sľubujú že budú mať na to vlastný program (som veľmi zvedavá, ako to chcú urobiť), ale už by som si rada za to vyhodila nejakú faktúrku. Poradí mi niekto, koľko by za to pýtal?
Usporiadat
Téma je uzavretá.
kirtida kirtida

kirtida je offline (nepripojený) kirtida

Dobrý deň, nie som klasická účtovníčka. naše OZ ma zriadene CHránené pracovisko, v nom jedného invalida. robim mu mzdu mesačne, idem všetko poplatiť /odvody/, vypisujem čo potrebuje, výkazy nosím do soc. poisť, do zdravotky posielam poštou, a toto všetko nosím na UPSVAR, lebo nam preplacaju jeho mzdu. každý mesiac zvlášť, všetko ofotiť, atd. a raz za štvrťrok musím urobiť komplet evidenciu prevadzkových nákl. povyplnať milion tlačív, čestných vyhlásení, tiež povybavovať potvrdenia zo soc. poisť. z DÚ aj zo zdravotiek, je s tým vela nahánačiek aj telefonátov a kadečo.

Mám možnosť dať aj svoju prácu do nákladov na CHP, no neviem na koľko to odhadnúť. Odteraz si už budem rátať hodiny, ktoré pri tom strávim, ale teraz by som súrne potrebovala poradiť, akú sumu cca si vypýtam za predchádzajúci štvrťrok... Ďakujem pekne za odpovede.
0 0
Katika3 Katika3

Katika3 je offline (nepripojený) Katika3

Ruším otázku..
Dakujem
Naposledy upravil Katika3 : 07.08.09 at 10:09
0 0
ivan999 ivan999

ivan999 je offline (nepripojený) ivan999

Dobry vecer,
Chcel by som sa spytat kolko bude odomna pytat auditor za sro /overenie rocnej uctovnej zavierky/? Obrat okolo 160 tis EUR
0 0
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
ivan999 Pozri príspevok
Dobry vecer,
Chcel by som sa spytat kolko bude odomna pytat auditor za sro /overenie rocnej uctovnej zavierky/? Obrat okolo 160 tis EUR
... údaj o obrate vo výške 160 tis. EUR sám o sebe je v tomto prípade na kvalifikovanú odpoveď irelevantný. Najlepšie urobíš, ak oslovíš pár audítorov vo svojom okolí o cenovú ponuku (najmä ak ide o dobrovoľný audit).

Obchodné spoločnosti a družstvá majú povinný audit len vtedy ak v predchádzajúcom roku,za ktorý sa táto závierka overuje,splnili aspoň dve z týchto pod-mienok:

1. celková suma obchodného majetku presiahla 20 mil.Sk
2. čistý obrat presiahol 40 mil.Sk
3. priemerný počet zamestnancov presiahol 20
0 0
Laura1 Laura1

Laura1 je offline (nepripojený) Laura1

žena v "najlepšom veku" čerstvá stará mama ...viac
kirtida Pozri príspevok
Dobrý deň, nie som klasická účtovníčka. naše OZ ma zriadene CHránené pracovisko, v nom jedného invalida. robim mu mzdu mesačne, idem všetko poplatiť /odvody/, vypisujem čo potrebuje, výkazy nosím do soc. poisť, do zdravotky posielam poštou, a toto všetko nosím na UPSVAR, lebo nam preplacaju jeho mzdu. každý mesiac zvlášť, všetko ofotiť, atd. a raz za štvrťrok musím urobiť komplet evidenciu prevadzkových nákl. povyplnať milion tlačív, čestných vyhlásení, tiež povybavovať potvrdenia zo soc. poisť. z DÚ aj zo zdravotiek, je s tým vela nahánačiek aj telefonátov a kadečo.

Mám možnosť dať aj svoju prácu do nákladov na CHP, no neviem na koľko to odhadnúť. Odteraz si už budem rátať hodiny, ktoré pri tom strávim, ale teraz by som súrne potrebovala poradiť, akú sumu cca si vypýtam za predchádzajúci štvrťrok... Ďakujem pekne za odpovede.
So žiadosťou o preplácanie prevádzkových nákladov je veľmi veľa práce - ak okolo toho robíš úplne všetko:
- od vyžiadania potvr.od rôznych úradov cez vyplnenie čestných prehlásení - kopírovanie všetkych dokladov - vypisovanie žiadostí, prehľad, ročný výkaz o hospodárení . .. až po odovzdanie všetkych náležitosti na UPSVaR - odsúhlasenie....
10% zo žiadanej sumy je absulútne reálna.
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

kolko pytat mesacne za ucto, kde je nasledovny pocet dokladov? Uvadzam priemerny mesacny pocet dokladov vypocitany za 7 mesiacov tohto roka a v zatvorke uvadzam mesacny priemer z roku 2008. Zaujima ma kolko pytat externe na fakturu aj kolko pytat na pracovny pomer (stacil by aj polovicny pracovny pomer, napr. na 3-4h denne). Mesacny platca dph.

Odoslané faktúry (robia ich samy, ale v inom softe, treba ich potom znovu nahodit v uctovnom softe) - pocet dokladov je 23 ks (30)

Zahranicne odoslane faktury (plati to iste ako vyssie) - 1 ks (5)

Odoslane dobropisy (opat to iste ako vyssie) - 1 ks (1)

Doslé faktúry - 112 ks (134)

Dosle preddavkove faktury - 1 ks (1)

Zahranicne dosle faktury - 20 ks (14)

Dosle dobropisy - 3 ks (4)

Zahranicne dosle dobropisy - 2 ks (1)

Pokladnicne doklady (PPD aj VPD) - 172 ks (153)

zahranicna pokladna - 6 ks (6)

Bankove vypisy - 215 zapisov v tvare MD/D (235)

Zahranicne bankove vypisy - 0 (13)

Interne doklady - 90 zapisov v tvare MD/D (96)

Zahranicne interne doklady - 7 zapisov v tvare MD/D (23)

Sklad - robia si samy, ale vela krat s chybami, preto je nutne pravidelne kontrolovat spravnost prijemok s uctovnictvom, rovnako robia chyby pri type prijemky... napr. nakup v hotovosti zamenia s nakupom na fakturu a potom mi nesedia sucty, toto si viem opravit sama v skladovom programe. Mesacna kontrola uctovnictva vs. skladu trva tak jeden den.
---------------

Predmetom cinnosti je aj spracovanie miezd pre 9 ludi. Toto vsak ja neovladam, musela by som to zabezpecit dodavatelsky.

Skusala som si to vypocitat cez polozky, ale omega ma v penaznom denniku jednu doslu fakturu rozpisanu pri platcovi dph minimalne na 3 riadky, ak je centove vyrovnane tak 4, ak treba rozdelovat niektory naklad na 2 polozky, tak to sa doraba opat rucne a jedna fa tak moze mat nakoniec kludne 5 riadkov.

Poradi niekto? resp. utvrdi ma niekto v mojom vypocte? vdaka
Naposledy upravil andreaS : 20.08.09 at 16:03
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

nikto nevie poradit?
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

opat posuvam...

podla cennika uctovnych prac mi cena vychadza pri pouziti 0,90 EUR za polozku zhruba 580,- E za mesiac za uctovnictvo... mzdy by som musela riesit externe ja na vlastne naklady, kt. si pripocitam k fakturacii alebo firma nech si mzdy da sama robit externe...

V cena je bez dakeho extra vypocitavania za uctovnu zavierku. Mam si aj tam dat daku cenu, trebars 13.faktura vo vyske mesacnej, alebo rozpocitat tuto trinastu platbu medzi mesacne faktury? Alebo dat to ako bonus navyse, ze v cene 580 je aj uctovna zavierka?

A kolko pytat na pracovny pomer?

Velka vdaka za akukolvek odpoved, ci usmernenie.
Naposledy upravil andreaS : 21.08.09 at 10:16 Dôvod: uprava
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

Ak Ti to takto vyšlo tak je to v pohode - ako Tvoja základná pozícia pre jednanie o cene (snáď by som ešte prihodil cca 10-15% aby som mal z čoho zľavovať).

Neviem prečo si mnohí na Porade robia taký veľký problém s uzávierkou. Ja mám vo svojom cenníku stanovené:
1. Dohodnutá cena za ročnú uzávierku - Daňové priznanie
2. Dohodnutá cena za vypĺňanie tlačív - za každú A4, niektorí klienti aj niekoľko krát do roka žiadajú výkazy a uzávierky pre banky, úvery, pôžičky a pod.
3. Dohodnutá cena za čas (takpovediac pre práce, ktoré sa dajú vyčísliť len v hodinách). V prípade, že u konkrétneho klienta je uzávierka z akýchkoľvek dôvodov časovo mimoriadne náročná, bez rozpakov si napočítam cenu cez hodinovú sadzbu.
Naposledy upravil romanpp : 21.08.09 at 14:27
0 0
anithocka anithocka

anithocka je offline (nepripojený) anithocka

ahojte, mam klienta ktory odo mna ziada robit knihu pokladnice a neviem kolko za to pytat nikdy som sa totiz nestretla s tym ze by to robil uctovnik a nie aby sa to robilo na prevadzke kde sa nachaza pokladna, dakujem...
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

roman: problem je ten, ze momentalne tu pracu vykonavame dve, ja na skrateny pracovny pomer a mame prace podelene... dostali sme vsak list, ze kvoli financnej krize nemozeme byt dve a mame sa pisomne vyjadrit s vlastnym navrhom, kolko by sme pytali za ucto keby sme to robili osamote... dost blba situacia, co uz... len sa obavam, ze kolegyna to bude robit nadalej za doterajsi plat vsetko... ja mam moznost riesit to aj na pracovny pomer ale mozem to vziat aj ako uctovna firma na fakturu... vobec neviem, co skor firma uprednosti... bolo mi naznacene zevraj daka uctovna firma im dala cenovu ponuku 500 E so vsetkym (ucto aj mzdy) s tym, ze tam budu vysielat jedneho cloveka podla potreby... to sa mi vsak nezda, lebo ide o dost velku uctovnu firmu a pochybujem ze za take peniaze by to vzali s tym, ze daju este niekoho k dispozicii... skor mi to pride ze to bude robit niekto od nich tak, ze bude chodit do predmetnej firmy uctovat...

napadli ma tieto varianty spolu so sumou:
- plne externe ucto plus mzdy: 650-700 (uprimne pochybujem ze to prejde)
- externe s tym, ze robit budem u nich, na ich kompe, s ich kancelarskymi potrebami: 500
- na pracovny pomer, napr. pon-str-pia doobeda 500 v cistom...

mam z toho velmi zmiesane pocity a neviem o co im ide, a obavam sa ze kolegynka, kt. ma malinko rockov do dochodku ma cenou aj tak tromfne...
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

Jednoznačne to podľa mňa vyzerá tak, že je im to úplne jedno kto a ako to bude robiť (podľa toho čo píšeš). Jediné čo ich zaujíma je výška platby. Takže niečo ako dohadovanie na trhu - licitácia - tender.

V takom prípade jednoducho daj na papier svoju ponuku, teda za koľko si ešte ochotná to robiť a odovzdaj im to. Potom až sa rtozhodnú, dozvieš sa výsledok.

Ja by som sa správal asi takto:
1. Ak mám iné možnosti zárobku (ďalší klienti alebo iná práca) ponúkol by som napríklad 800,- €/mesiac.
2. Ak iné možnosti nemám - ponúknem napríklad 450-500,- €/mesiac a okamžite si začnem hľadať iných/ďalších klientov. Ak budeš mať ďalšie možnosti zárobku, budeš slobodnejšia v rozhodovaní a môžeš im napr. o pol roka povedať, že buď Ti zvýšia na 700,- € alebo nech si hľadajú nového účtovníka.
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

andreaS Pozri príspevok
roman: problem je ten, ze momentalne tu pracu vykonavame dve, ja na skrateny pracovny pomer a mame prace podelene... dostali sme vsak list, ze kvoli financnej krize nemozeme byt dve a mame sa pisomne vyjadrit s vlastnym navrhom, kolko by sme pytali za ucto keby sme to robili osamote... dost blba situacia, co uz... len sa obavam, ze kolegyna to bude robit nadalej za doterajsi plat vsetko... ja mam moznost riesit to aj na pracovny pomer ale mozem to vziat aj ako uctovna firma na fakturu... vobec neviem, co skor firma uprednosti... bolo mi naznacene zevraj daka uctovna firma im dala cenovu ponuku 500 E so vsetkym (ucto aj mzdy) s tym, ze tam budu vysielat jedneho cloveka podla potreby... to sa mi vsak nezda, lebo ide o dost velku uctovnu firmu a pochybujem ze za take peniaze by to vzali s tym, ze daju este niekoho k dispozicii... skor mi to pride ze to bude robit niekto od nich tak, ze bude chodit do predmetnej firmy uctovat...

napadli ma tieto varianty spolu so sumou:
- plne externe ucto plus mzdy: 650-700 (uprimne pochybujem ze to prejde)
- externe s tym, ze robit budem u nich, na ich kompe, s ich kancelarskymi potrebami: 500
- na pracovny pomer, napr. pon-str-pia doobeda 500 v cistom...

mam z toho velmi zmiesane pocity a neviem o co im ide, a obavam sa ze kolegynka, kt. ma malinko rockov do dochodku ma cenou aj tak tromfne...
nakoniec som to cez polozky dala v poradi ako je vyssie rozpisane takto: 750 - 600 - 450 ...

nepreslo... firma uprednostnila kolegynu, kt. tu ostava... takze "parada"...
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

Mám taký pocit, že to bolo rozhodnuté už dopredu.
0 0
FIFA FIFA

FIFA je offline (nepripojený) FIFA

úplný začiatočník
Dobrý deň,
čítam si dnes túto tému pretože som zvedavá ako sa oceňujú ostatné účtovníčky. Som živnostníčka a spracovávam dve veľké firmy. Teraz som si zobrala ďalšiu menšiu s.r.o. asi zo 100 dokladami mesačne v účtovnom denníku + 5 zamestnancov. Nie je plátca DPH. Pretože začínala dala som im paušálnu sumu 50 EUR,len zdá sa mi byť táto suma nízka nakoľko dievčatá sú v skúšobnej dobe a neustále sa tam menia, takže mám stále prácu s vypisovaním skončenia pracovného pomeru a začatia nového pracovného pomeru. Taktiež potrebujú spísať archivačný poriadok a smernicu o účtovníctve, čo samozrejme dokážem, len nie za 50 EUR...vypýtala som si za toto všetko 100 EUR mesačne a zdá sa jej to byť nemožné....naozaj si aj vy myslíte,že mám privysoké finančné nároky?
ďakujem za úprimná názor
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

tak 50,- za PU mesacne aj ked neplatca dph je podla mna velmi malo... tych 100 je uz lepsie... skus si to spocitat cez polozky plus si ohodnot aj pracu nad ramec uctovania (spracovanie miezd, archivacny dennik a ine)
0 0
leníča leníča

leníča je offline (nepripojený) leníča

ahojte, potrebujem poradiť. Odchádzam na materskú dovolenku a ostávam robiť v práci mzdy. Je co cca 50 zamestnancov, mesačné výkazy do poisťovní, občas PN zamestnanca, podklady dostanem od majstrovej a vedúceho. Samozrejme v marci ročné zúčtovania všetkým zamestnancom a v júni zdravotné zúčtovanie asi 8 zamestnancov. Personalistiku bude robiť druhá kolegyňa, ktorá je momentálne na rodičovskom. Doteraz som to robila všetko ja. Neviem koľko mám za túto prácu pýtať mesačne a čo potom s RZ a RZZP? Taktiež koľko by mohlo byť za personalistiku.Ďakujem.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

FIFA Pozri príspevok
Dobrý deň,
čítam si dnes túto tému pretože som zvedavá ako sa oceňujú ostatné účtovníčky. Som živnostníčka a spracovávam dve veľké firmy. Teraz som si zobrala ďalšiu menšiu s.r.o. asi zo 100 dokladami mesačne v účtovnom denníku + 5 zamestnancov. Nie je plátca DPH. Pretože začínala dala som im paušálnu sumu 50 EUR,len zdá sa mi byť táto suma nízka nakoľko dievčatá sú v skúšobnej dobe a neustále sa tam menia, takže mám stále prácu s vypisovaním skončenia pracovného pomeru a začatia nového pracovného pomeru. Taktiež potrebujú spísať archivačný poriadok a smernicu o účtovníctve, čo samozrejme dokážem, len nie za 50 EUR...vypýtala som si za toto všetko 100 EUR mesačne a zdá sa jej to byť nemožné....naozaj si aj vy myslíte,že mám privysoké finančné nároky?
ďakujem za úprimná názor
No to by bolo super, ak by mi toto niekto robil za 100 EUR mesacne. Ozaj - preco si nikto nepisete do profilu, odkilal ste?
0 0
Lenka1979 Lenka1979

Lenka1979 je offline (nepripojený) Lenka1979

najlepšie spoznať osobne :-) ...viac
FIFA Pozri príspevok
Dobrý deň,
čítam si dnes túto tému pretože som zvedavá ako sa oceňujú ostatné účtovníčky. Som živnostníčka a spracovávam dve veľké firmy. Teraz som si zobrala ďalšiu menšiu s.r.o. asi zo 100 dokladami mesačne v účtovnom denníku + 5 zamestnancov. Nie je plátca DPH. Pretože začínala dala som im paušálnu sumu 50 EUR,len zdá sa mi byť táto suma nízka nakoľko dievčatá sú v skúšobnej dobe a neustále sa tam menia, takže mám stále prácu s vypisovaním skončenia pracovného pomeru a začatia nového pracovného pomeru. Taktiež potrebujú spísať archivačný poriadok a smernicu o účtovníctve, čo samozrejme dokážem, len nie za 50 EUR...vypýtala som si za toto všetko 100 EUR mesačne a zdá sa jej to byť nemožné....naozaj si aj vy myslíte,že mám privysoké finančné nároky?
ďakujem za úprimná názor
... to sa fakt oceňujete len na toľko?
Práca účtovníka alebo mzdára je ďaleko náročnejšia ako si akýkoľvek pán podnikateľ dokáže predstaviť, nehovoriac koľko povinností z toho vyplýva. Netreba sa báť pýtať za svoju prácu aj primeranú plácu, potom je už neskoro "plakať nad rozliatym mliekom", - "za čo ma ten podnikateľ má???"
0 0
Katka21 Katka21

Katka21 je offline (nepripojený) Katka21

Ahojte Poraďáci, potrebovala by som radu, koľko pýtať za vedenie účtovníctva v Bratislave. Teraz vediem účtovníctvo pre s.r.o. ako zamestnanec, ale uvažujem, že by som začala účtovať na živnosť. Mohol by mi niekto poradiť aké sú aktuálne orientačné ceny za položku v PU, vyprac. výkazu DPH, mzdy, daňové priznanie,...? Našla som iba ceny z r. 2006 - 2007. Ďakujem.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať