takže ešte raz sa spýtam
tiež mám ZEP od začiatku platnosti podávania SV elektronicky. Mám len pár firiem zaregistrovaných na troch rôznych DU, z toho jednu ako štatutár /k tomu mi pracovníčka povedala, že ako štatutár môžem byť len u jednej firmy na jednom DU/.
Chcem elektronické podávanie rozšíriť aj na ostatných klientov. Nakoľko si živo pamätám, aké neskutočné problémy a potvrdenia som musela mať, dlho som tento krok s ohľadom na svojich klientov a ich pohodlie odkladala. Po prečítaní predchádzajúcich príspevkov mám dojem, že mnou plánovaný postup je zbytočne komplikovaný a stačí, ak konateľ firmy mne externej účtovníčke napíše splnomocnenie, nechá overiť svoj podpis na matrike a na DU už osobne nemusí ísť, ani sa registrovať a mať vlastné ID?
Vezmem splnomocnenie, výpis z OR, svoje ID a pôjdem na jeho DU a podpíšem dohodu o ZEP doručovaní?
alebo odporúčate pre istotu postup, ako som ho tu už niekde zverejnila
1. klient-firma, jej konateľ sa zaregistroval na drsr.sk, má ID
2. on so svojim ID, výpisom z OR a ja spoločne zájdeme na DU a on podpíše ZEP-dohodu
3. prihlási sa na e.drsr a deleguje mňa ako zástupcu
4. ja so svojim ZEP budem podávať DP, SV atd.
Uvádzam, že tento druhý spôsob dva roky dozadu prešiel na DU Nitra po dlhom dohadovaní a dvodćh telefonátoch s tým, že napokon som tam nemusela ísť ja osobne.
Naposledy upravil KEJKA : 26.10.11 at 14:27 Dôvod: preklepy