miro_mr
Myslim si ze ona si neprotireci. MV SR pre nas zivnostnikov vypracovalo postup ako evidovat a ukladat. Ak by som vsak tento postup nemohol z nejakeho dovodu vo svojej firme aplikovat, lebo by mi napr nevyhovoval, tak si urobim vlastny, ale potom ho musim dat na schvalenie aby som nerobil nieco co nesmiem, alebo aby som robil vsetko co je potrebne urobit. Metodicky pokyn podla mna vsak je natolko zjednoduseny poriadok, ze viac zjednodusit si myslim uz to nejde. Z praxe mozem povedat ze si ho kludne viem predstavit u FO, ktora je jedna osoba rovnako aj vo firme (FO), ktora ma desiatky zamestnancov.
To co ona mysli tou inou formou je napr ak zivnostnik zavedie system kvality podla STN ISO 9000:2001 kde je pozadovany system riadenia dokumentov. Tento moze byt u niekoho dostatocny u ineho nepokryje vsetko a tak by mohla vzniknut "diera". Aby sa nemusel u casti dokumentov riadit jednym a u casti inym postupom, predlozil by MV na schvalenie ten ISAcky doplneny o problenmy registratury a nechal by si ho schvalit.
Podla mna je to dobre vymyslene.
To je vsetko ok, ale pani Mrížová by mala podávať tieto komplexné informácie vždy, keď o tom informuje, či už v novinách, alebo na školeniach. Ako účastník jej školenia som dostala informáciu, že SZČO niečo robiť nemusia, na inom mieste povie, že to úplne tak nie je, že sú aj výnimky. Keby som nenatrafila na tie noviny, kde o tom písali, tak mám len neúplnú informáciu zo školenia, že žiadna SZČO poriadok nemusí predkladať na schválenie, čo ale v praxi nie tak úplne pravda. O to mi ide. Na to som si zaplatila školenie, aby som sa od kompetentnej osoby dozvedela
všetko, čo mám robiť a nie aby som to musela zisťovať z novín.