Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
korela
taiko
Nandrolon
Radsej nenapises, lebo vies ze su to take profesie, kde by dotycny neprisiel tyzden do prace a nikto si nic nevsimne ze nieco je "neurobene"...
Informacia bola ze ministerstvo vydalo vyhlasenie, ze ti, co mozu, nech robia z domu.
Ty si tvrdil, ze ich je menej ako 10%.
Ja som napisal , ze ich bolo 30% podla NL statistickeho uradu. Takze si sa mylil.
Neslobodno menit temu, ked nam niekto dokaze, ze sa mylime
V dnešnej dobe 30% v pohode. Iba u nás sa žije a pracuje ako pred 40 rokmi.
Keď vidím tie zbytočné hromadné zrážky na cestách aj s dôsledkami, na znížení premávky nevidím nič zlé, naopak. Kto môže, nech zostane doma. Tých povolaní je dosť. Mám termín, odovzdám, pritom ešte nemusím trčať na pracovisku každý deň plus dochádzka. Nehovoriac o šetrení nákladov fy na energie, nájomné za priestory a pod.
Hromadné zrážky sú z iných dôvodov a nie z tých preplnených ciest....ale to je jedno.

Kto môže, nech zostane doma ?
Ale šak veď hej, nech sedí na riti a prdí do stoličky.
Lenže prdkovia nejdú do roboty, doma si dajú kavejku, niečo poťukajú do NTB a hajde na zaslúžený obedík a trochu sa potúlať po nákupkách.........a buzerovať personál, ktorý musí vstávať ráno a ísť do rachoty, či je slnečno alebo motyky padajú z neba.
1 1
Ing. Ľubomír Janoška Ing. Ľubomír Janoška
Nandrolon
Z domu robím iba ak som na PN, samozrejme nie zadarmo.
Ďalšia vec je taká, že ak programátor /bavíme sa o zamestnancoch/ robí 1 h denne, tak by mal mzdu dostávať aj za tú 1 hodinu denne, ináč okráda zamestnávateľa. Nebavím sa o živnostníkoch, tam je úplne iný režim. Ak je na pozícii programátora, nastavovača atď. nech vykonáva prácu /programuje, nastavuje/ v súlade s pracovnou náplňou tak, ako ostatní.