Zavrieť

Porady

Prepocet a zvysenie poistneho k poistnemu produktu UDP-K od Prvej Cesko-Slovenskej P.

Zdravim,

mam taky problem, mam kapitalovu zivotnu poistku na 20 rokov od Prvej Cesko-Slovenskej Poistovne, s tym ze 15 rokov sa plati, dalsich 5 rokov sa caka a po uplnynuti tychto 5 rokov sa ma vyplatit dohodnuta suma. Zmluva bola zalozena este v roku 1998 a po 10 rokoch platenia poistky mi prisiel teraz list v ktorom mi poistovna navrhuje 3 riesenia tejto poistky:

a) Mesacna splatka sa mi nebude zvysovat ale poistovna podla svojich postupov uplatni zmenu krytia a vyplatnej sumy v pripade dozitia
b) Budem suhlasit s prepoctom splatky s tym ze po prepocitani mi poslu info o novej vyske splatky a ak nebudem suhlasit, tak moja zmluva zanikne
c) Suhlasim so zanikom mojej zmluvy

Samozrejme treba zaslat list tak aby ho uz 10.5. 2008 mali inak suhlasim s bodom c)

Chcem sa opytat ci niekto mal alebo riesil podobny problem a ci sa neda nejako branit proti takymto praktikam. Ved to uz potom nema ani zmysel uzatvarat zmluvy, ak sa takto jednostranne a neadekvatne mozu menit.

V prilohe posielam cele znenie listu.

Za akukolvek radu dakujem.
Naposledy upravil Ajven : 07.05.08 at 17:28
Usporiadat
michalides999 michalides999

michalides999 je offline (nepripojený) michalides999

Poprosil by som
- dajte niekto vzor podania na komisiu, resp. mi ho zašlite na michalides999@mail.t-com.sk
nech prispejem aj ja troškou do mlyna
dík
0 0
jarecko jarecko

jarecko je offline (nepripojený) jarecko

tokaiito!

napis mi na mail jarecko zavinac atlas.sk ja som ti poslal cez poradu este dnes po polnoci a neviem preco to nezobrazilo, momentalne mam tu na porade preplnenu schranku 50 sprav a nemozem nic odoslat lebo musim nepotrebne vymazat a neviem ako by som ich zachoval ja ich vymazat nechcem, nechce sa mi pracne kopirovat kazdu jednu do wordu.

Uz som vsetko v schrankach vymazal.
Naposledy upravil jarecko : 22.03.09 at 18:13
0 0
albos albos

albos je offline (nepripojený) albos

harleydavidson... a ostatní, ktorých sa týkajú nové VPP

Ako sme sa dostali k novým VPP a transformáciám na iný produkt (ak to chápem správne):

1/ kto podpísal 40,-Sk zľavu, ten pristúpil k novým VPP (t.j. poplatky, bez odkupnej hodnoty atd)

2/ kto si zobral mobil, tomu sa navyše transformovala zmluva na Eurokapitalplus podľa dodatku č. 1.

(Podrobnejšie vysvetlenie:
40,-sk zľavy sa podpisovali niekedy v auguste 2007, čím sme pristúpili k novým VPP.
Dodatok č.1, v ktorom sa hovorí, že sa staré produkty menia na nové, je platný až od 15.2.2008. V aktuálne zverejnených VPP je to už zapracované v XVII. časti, bod 7h. V marci 2008 sa posielali listy s ponukou mobilu, ktorým sme súhlasili s vtedy platnými VPP vrátane dodatku 1 a navyše sme súhlasili, že o tejto zmene produktu nechceme písomné potvrdenie. Toto je napísané tými malými písmenkami, pozri sa na to.)

Podľa toho, keď nemáš mobil, nemali ti na základe čoho zmeniť starý produkt na nový.
Naposledy upravil albos : 22.03.09 at 19:08
0 0
katka 12345 katka 12345

katka 12345 je offline (nepripojený) katka 12345

Dobrý večer, s údivom sledujem tú päťstranovú debatu, ku ktorej som sa dostala až teraz. Nečítala som síce príspevky Jaroslava De, lebo tu už niesú /alebo ich neviem otvoriť?/, ale z jeho niekoľkých citátov, ktoré tu ostali, si tiež myslím, že je to niekto, kto nás chce odradiť, že sa nám neoplatí kadetade písať sťažnosti, alebo je to niekto, kto nás chce varovať pred praktikami tejto poisťovne.
Naozaj nemám čas študovať na nete rôzne zákony, tak sa chcem týmto aspoň poďakovať tým, /jarecko, alexandra123321,..../ ktorí nás vedú, kde a na koho sa máme odvolávať, čo si máme prečítať a dávajú nám info. o veciach, o ktorých ja, ako bežný človek nemám ani potuchy. Mne osobne to veľmi pomôže, lebo idem na hotovú vec.
Koľkokrát sa tu žiadalo, aby sa ozval nejaký právnik, ak je medzi nami. Ale vždy sa ozve iba niekto, kto nás chce odradiť a znechutiť. Tak z toho asi vyplýva, že si musíme pomôcť sami.
Takže vďaka všetkým, ktorí pridajú akúkoľvek skúsenosť.

A keby to už nevyšlo ani s tým MS SR v Komisii na posudz. spotr. zmlúv, tak som ochotná sa spojiť a spísať niekde nejakú hromadnú petíciu, ktorú by sme poslali asi najvyššie, kam sa len dá. Hoci aj do strediska EÚ. Už to tu bolo spomenuté, že to asi nemá veľký význam riešiť jednotlivo, ale spoločne.
Myslíte, že by to bolo možné, petíciu k takejto veci?
Pekný večer všetkým.
0 0
katka 12345 katka 12345

katka 12345 je offline (nepripojený) katka 12345

albos Pozri príspevok
harleydavidson... a ostatní, ktorých sa týkajú nové VPP

Ako sme sa dostali k novým VPP a transformáciám na iný produkt (ak to chápem správne):

1/ kto podpísal 40,-Sk zľavu, ten pristúpil k novým VPP (t.j. poplatky, bez odkupnej hodnoty atd)

2/ kto si zobral mobil, tomu sa navyše transformovala zmluva na Eurokapitalplus podľa dodatku č. 1.

(Podrobnejšie vysvetlenie:
40,-sk zľavy sa podpisovali niekedy v auguste 2007, čím sme pristúpili k novým VPP.
Dodatok č.1, v ktorom sa hovorí, že sa staré produkty menia na nové, je platný až od 15.2.2008. V aktuálne zverejnených VPP je to už zapracované v XVII. časti, bod 7h. V marci 2008 sa posielali listy s ponukou mobilu, ktorým sme súhlasili s vtedy platnými VPP vrátane dodatku 1 a navyše sme súhlasili, že o tejto zmene produktu nechceme písomné potvrdenie. Toto je napísané tými malými písmenkami, pozri sa na to.)

Podľa toho, keď nemáš mobil, nemali ti na základe čoho zmeniť starý produkt na nový.
A keď som nepodpísala 40,-Sk bonus, lebo som už poistku v tom roku neplatila, ale skočila som im na mobil /vieš, ako vernému zákazníkovi mi posielajú mobil/, ako sa moja zmluva bez môjho vedomia, mohla pretransformovať na Eurokapitalplus, a ako si dovolili zmeniť jej číslo?
Vyzerá to tak, že keď som brala mobil, tak som podpísala nevedomky nové VPP a všetko k nim. Ináč si to neviem vysvetliť.
Myslím si, že podľa toho, čo tu každý písal, poslali každému taký list, na akom ho mohli nachytať, podľa toho, kedy končí ich poistka.
Na to nepoznám iné slovo iba PODVOD.
Tejto poisťovni - pod týmto menom Rapid life - dávam životnosť, tak 2 roky.
0 0
tokaiito tokaiito

tokaiito je offline (nepripojený) tokaiito

Jarecko !
už som to prečítal a odpovedal.
Pokiaľ si dostal správu - môžeme ďalej komunikovať aj súkromne....
0 0
albos albos

albos je offline (nepripojený) albos

katka 12345
Presne tak, práve tým mobilom si súhlasila aj s VPP, aj s dodatkom na zmenu produktu - viď VPP XVII.časť 7h.
Keď si dostala Oznámenie o nároku na bezplatný mobilný telefón, v návratke to všetko bolo napísane malými písmenkami
0 0
jarecko jarecko

jarecko je offline (nepripojený) jarecko

som vam tieto veci predtym vysvetloval ze co sa stalo ked ste nieco podpisali, len nechceli ste ma brat vazne a ste si mysleli niektori,ze vas mam za ,,nieco,, uz to hanlive slovo tu ani pisat znova nebudem. Ako sa hovori kazdy sa musi presvedcit sam na vlastbych chybach.
0 0
michalides999 michalides999

michalides999 je offline (nepripojený) michalides999

Pre Jarecko
pozri atlas je tam moja prosba
dík

Ešte jeden postreh
- všimli ste si že keď som písal o trestných oznámeniach tak páni právnici to posúvali príliš rýchlo do autu?
Myslím si keď keď sa začne vyšetrovanie zo strany OČvTK mohli by podaktorí na čas skončiť na dovolenke ako Majský s Frunim, oni si tiež mysleli že majú patent na rozum.
Podvody bielych golierov sa vyšetrujú veľmi ťažko a dlho a s tým sú spojené aj isté obmedzenia, napr. daňové kontroly, kontroly NKÚ, vypracovávanie znaleckých posudkov znalcami a nie laikmi ako sme my ktorým kaleráby do hlavy nenatlačia lebo majú od nich navrch - sú úradnými znalcami v odbore. Prípadne kolúzna väzba a pod.
takže sa nebojme a dobíjajme sa svojich práv - t.j. právneho štátu
Podobný prípad napr. aj preslávený ASTRAN klub z konca 90-tych rokov
0 0
alexandra123321 alexandra123321

alexandra123321 je offline (nepripojený) alexandra123321

Prave idem zo stretka so svojim pravnikom. Argumentom Jaroslava DE sa zasmial, ze vraj - asi clovek Rapidu. Vysvetloval mi tiez, ze ak ma Rapid koli tym vzorcom pocit, ze NBS spravila chybu a pre tuto chybu prisiel Rapid o prachy, tak ma zazalovat NBS o nahradu vzniknutej skody. Podla mojho pravnika bolo ale daleko jednoduchsie oklamat a zblbnut klientov, kedze tito nie su pre Rapid takym silnym nepriatelom ako NBS-ka. A ze to nebolo poistenie? Tak o je tiez riadna blbost. A este vravel, ze ak aj klient pristupil na ich chytaky ako mobil a bonus 40,-Sk, nic nie je stratene, lebo ich VPP su v mnohom proti dobrym mravom a sporebiteskym zmluvam. Ako tu uz bolo napisane - Jaroslav DE asi nam vsetkym uzitocne nacrtol strategiu Rapidu
0 0
Lianka Lianka

Lianka je offline (nepripojený) Lianka

žena, matka, samoživiteľka... ...viac
Idem napisat listy na tie urady, co ste tu spominali. Nema nahodou nieko po ruke adresy a oddelenia, kam to zaslat? Mozete mi ich poslat mi sukromnou postou? Dakujem
0 0
mxprx mxprx

mxprx je offline (nepripojený) mxprx

NBS tvrdi, ze oni Rapidu neprikazali robit ziaden prepocet.
Rapid odovodnil svoj list, kde boli moznosti a) b) c) tym, ze to musia urobit na zaklade rozhodnutia NBS.
Aky je Vas nazor?
1. kto nehovori pravdu, NBS alebo Rapid?
2. ak sme na zaklade tohto nieco podpisali, neboli sme uvedeni v omyl?

23.03 - 12:04
Dakujem za odpoved Alexandra. Pytal som sa to iste aj Jaroslava DE ale neodpovedal mi.
Naposledy upravil mxprx : 23.03.09 at 10:05
0 0
slnecnicaa slnecnicaa

slnecnicaa je offline (nepripojený) slnecnicaa

urcite by viacerych potesilo, keby ste tu niekto dali aspon strukturu listov, ktore ste posielali na Komisiu alebo inde... aby boli v rovnakom duchu a bolo podciarknute rovnake.... nech vidia, ze to trapi viacerych.... dakujem
0 0
peterprvy peterprvy

peterprvy je offline (nepripojený) peterprvy

slnecnicaa Pozri príspevok
urcite by viacerych potesilo, keby ste tu niekto dali aspon strukturu listov, ktore ste posielali na Komisiu alebo inde... aby boli v rovnakom duchu a bolo podciarknute rovnake.... nech vidia, ze to trapi viacerych.... dakujem
Ja som posielal na ministerstvo toto (dufam, ze to prilozim spravne).
Zrusil som zmluvu (dovody su popisane vyssie), podla VPP vraj bez naroku na odkupnu hodnotu, tak dnes som im bol odniest vyzvu na zaplatenie (tiez prikladam)
Naposledy upravil peterprvy : 23.03.09 at 08:23
0 0
alexandra123321 alexandra123321

alexandra123321 je offline (nepripojený) alexandra123321

Pre mxprx :

Pravdu vravi jednoznacne NBS. Rapid klame,az mi je z toho zle. Hlavne NBS je statny organ a nie je v poistnom vztahu s tebou, nepotrebuje ta teda vobec osmeknut-inak tiez povedane, nema ziaden motiv klamat.
S pravnikom som hovorila o tej moznosti, co si tu nacrtol. Tiez si mysli, ze ak sa klient rozhodol pre jednu z moznosti A, B, C na zaklade tvrdenia Rapidu, ze mu to prikazala NBS, tak bol Rapidom uvedeny do omylu.
Ak si si iste vsimol, NBS dementovala tvrdenia Rapidu s tym, ze su klamlive a zavadzajuce.
Myslim, ze toto moze byt spravna cesta, ako sa sudne domoct neplatnosti pravneho ukonu - pristupenia na jednu z moznosti A, B, C.
0 0
jaanna jaanna

jaanna je offline (nepripojený) jaanna

Dobrý deň, už od začiatku marca sledujem diskusiu k tejto téme, lebo sa týka i mňa. Mám uzatvorené 2 zmluvy, tzv. štipendijné poistenie pre moje deti. Patrím do tej skupiny, ktorá sa dala nachytať na tých 40 Sk, nejako mi na tom nebolo nič podozrivé, myslela som si, že poisťovňa dosahuje dobré výsledky a preto pristúpila k takémuto kroku. Keď už mi ale núkali ku každej zmluve mobilný telefón, tak sa mi to zdalo podozrivé a chcela som vedieť, či sa nejakým spôsobom nezmenia poistné podmienky, tak som písala e-mailom do poisťovne, ale ich odpovede boli iba také o ničom, takže som na túto ponuku nereagovala. Až začiatkom marca mi prišiel list, ktorým odo mňa žiadajú úhradu
poplatku vo výške 11.95 EUR. Odvolala som sa voči tomuto poplatku na poisťovňu a zaslala sťažnosti na NBS a Ministerstvo spravodlivosti. Vie mi niekto poradiť, či mám platiť tento poplatok alebo nie, lebo mám obavy, aby poisťovňa nepristúpila k zrušeniu zmlúv, alebo k nejakým iným im podobným praktikám.
0 0
robo188 robo188

robo188 je offline (nepripojený) robo188

peterprvy Pozri príspevok
Ja som posielal na ministerstvo toto (dufam, ze to prilozim spravne).
Zrusil som zmluvu (dovody su popisane vyssie), podla VPP vraj bez naroku na odkupnu hodnotu, tak dnes som im bol odniest vyzvu na zaplatenie (tiez prikladam)
zdravím všetkých
takisto som sa dal oklamať ako všetci , ja som podpisoval tu ich možnosť A a teraz mám nulovu odkupnú hodnotu . sledoval som od počiatku celu debatu a chcem sa Vám poďakovať za všetky príspevky názory a listy ktore tu sú
Doteraz som len čítal ale odteraz už začnem aj ja posielať listy a sťažnosti . tiež si myslím že čim viac nas bude tým sa to môže pohnuť ďalej.

Preto prosím všetkých , ktorý ako ja sa len doteraz prizerali a mysleli že náš problem vyrieši niekto iný aby sa odhodlali a začali konať nech vydia že je nas dosť .
0 0
pozlatka pozlatka

pozlatka je offline (nepripojený) pozlatka

Ja sa pridávam s názorom, že treba písať všade kde sa da.
0 0
pozlatka pozlatka

pozlatka je offline (nepripojený) pozlatka

písala som podnet na min.financií a odpovedali mi, že to posielajú NBS na prešetrenie
0 0
pozlatka pozlatka

pozlatka je offline (nepripojený) pozlatka

skúšajte to aj ostatní,ktorým nieje táto situácia ľahostajná a ktorí nechcete prísť o svoje peniaze
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať