Zavrieť

Porady

Pošuškajte koľko pýtať

žena - čo viac povedať treba :) ...viac
Hľadala som pod honorármi, sadzbami, fakturáciou... nikde nič na takúto tému. Fakt by som potrebovala poradiť. Mám malú firmu ktorej robím mzdy - výpočet pre pracovníkov v HPP - tu mám aj dohodnutý honorár. Lenže - zamestnávajú aj dohodárov - cca 10-15 mesačne - týmto počítajú mzdu a daň sami. Šefstvo chce šetriť. Lenže ja potom musím počítať úrazové poistenie, dopĺňať ručne výkaz do SP, takisto kvartálny výkaz na DÚ, inak mi všetko robí program, takže je s tým len oštara. Dodnes som im za to nič nefakturovala, stále sľubujú že budú mať na to vlastný program (som veľmi zvedavá, ako to chcú urobiť), ale už by som si rada za to vyhodila nejakú faktúrku. Poradí mi niekto, koľko by za to pýtal?
Téma je uzavretá.
Mydliarova Mydliarova

Mydliarova je offline (nepripojený) Mydliarova

dievča pre všetko
Ahojte, nerobí niekto z vás mzdy pre športový klub?
Potrebovala by som si ujasniť, či 3,- EUR za 1 dohodára ( rozhodcu) je veľa alebo málo. Je v tom prihláška, odhláška do sociálnej poisťovne cez internet, vloženie dohodára do PC - MZDY, vypracovanie mzdy - dohody a mesačný výkaz do sociálnej poisťovni za všetkých dohodárov. Dohody o vykonaní práce si vyhotovujú sami aj so mzdou za dohodu (ručne vyplnená tabuľka ocenenia rozhodcu za výkon). Za odpoveď ďakujem a prajem príjemný deň.
0 0
Betina2 Betina2

Betina2 je offline (nepripojený) Betina2

Akú máte aktuálnu jednotkovú cenu za položku v PU a v JU u plátcu a neplátcu DPH? A koľko je minimálna mesačná suma v JU a PU, pod ktorú nerobíte? Spracovateľ účtovníctva nie je platca DPH, ale zaujímajú ma ceny od plátcov aj neplátcov DPH. Robia sa aj mzdy, kolko máte za HPP a koľko za Dohodu? Účtujete si navyše aj za personalistiku (prihlášky, odhlášky, výkazy, kvartálne prehľady, zmluvy, dodatky, dohody o hm. zodpovednosti.....) ? Všetko toto robí spracovateľ. Prakticky ide o full servis vrátane konzultácii a poradenstva. Klient len prinesie v obale nahádzané nevytriedené doklady. Takže aj VPD, PPD vystavuje spracovateľ a tiež vystavuje VF na základe predložených objednávok (za klienta a klientovi ich doručuje väčšinou elektronicky). Ak sú nezrovnalosti, spracovateľ komunikuje aj s dodávateľmi (vrámci účtovníctva a dokladov...) Aha a ešte sa spracováva aj kniha pokladnice ERP. Spracováva sa všetko u spracovateľa na jeho vlastné náklady a SW. Klient nedodáva nič. Okrem potrebného počtu prázdnych šanónov. Skladovanie starý 2- 3 ročníkov komplet agendy je u spracovateľa. Ide o full servis. Región BA. Ďakujem za všetky Mám potrebu prehodnotiť svoje požiadavky....Ď.
0 0
Betina2 Betina2

Betina2 je offline (nepripojený) Betina2

Mydliarova Pozri príspevok
Ahojte, nerobí niekto z vás mzdy pre športový klub?
Potrebovala by som si ujasniť, či 3,- EUR za 1 dohodára ( rozhodcu) je veľa alebo málo. Je v tom prihláška, odhláška do sociálnej poisťovne cez internet, vloženie dohodára do PC - MZDY, vypracovanie mzdy - dohody a mesačný výkaz do sociálnej poisťovni za všetkých dohodárov. Dohody o vykonaní práce si vyhotovujú sami aj so mzdou za dohodu (ručne vyplnená tabuľka ocenenia rozhodcu za výkon). Za odpoveď ďakujem a prajem príjemný deň.
Zabudla si kvartálny prehľad k DZČ. Je robenie mdy rozhodcu na dohodu v niečom jednoduchšie ako inej mzdy na dohodu? Ja v tom rozdiel nevidím.....takže pre mňa málo so všetkým čo si spomínala. Asi tak 5-8 Eur by bolo v normále u mňa. Podľa obtiažnosti (nielen o obtiažnosti výpočtu, ale či sú doklady načas predložené, či to ide "hladko", alebo či si musíš aj sama čo to k výpočtu zisťovať, skrátka či sú poriadni alebo lajdáci . Ja aj toto zohladňujem. Urob kompromis. Alebo tie 3 eurá zostanú a prirátaj si výkazy, reg.listy a prehľady.
0 0
Magma Magma

Magma je offline (nepripojený) Magma

Robí niekto odvody zahraničným zamestnancom, teda výpočet odvodov podľa zahraničných zákonov, styk s úradmí v zahraničí, výkazy a to všetko v cudzom jazyku? Koľko by ste vypýtali za 1 zamestnanca?
0 0
boza1 boza1

boza1 je offline (nepripojený) boza1

uctovnicka
Koľko by ste pýtali za vypracovanie DP PO 2010, sro nemala žiadny pohyb, treba len vysporiadať odpisy a vypracovať DP, výkazy, poznámky. ďakujem za každý názor
0 0
Betina2 Betina2

Betina2 je offline (nepripojený) Betina2

boza1 Pozri príspevok
Koľko by ste pýtali za vypracovanie DP PO 2010, sro nemala žiadny pohyb, treba len vysporiadať odpisy a vypracovať DP, výkazy, poznámky. ďakujem za každý názor
Ak bolo treba vysporiadať odpisy, tak pohyby určite boli Čii sa myslelo len vysporiadať daňové odpisy? Tomu dosť dobre nerozumiem....účtovné predsa museli nabehnúť aj keby sa daňové neuplatnili.....Netreba len to, čo si spomínal(a). Treba spraviť kompletnú účtovnú závierku okrtem iného vrátane zostavenia hlavnej knihy, obratovej predvahy, denníka, saldokonta a tiež spraviť inventarizácie všetkých použítých účtov so zostatkom k 31.12. Odsúhlasiť pohľadávky a záväzky (aj ked ide o spoločníkov.....), zinventar.pokladne, bank.účet, ZI, kapitál.fondy....spomínaš odpisy, takže majú majetok - inventarizácia, prehodnotenie odpis.plánov, zohladniť daňový dopad....zaúčtovať prípadné odpisy.... a samozrejme aj spomínané DP ( s prípadnými + a - položkami...., a samozrejme výkazy a Poznámky, ktoré mne trvajú kolkokrát aj dlhšie ako samotné DP a výkazy Závisí od komplikovanosti a prístupu druhej strany, ale osobne by som to pod 200-250 Eur nerobila. A samozrejme si to dohodnite predom, aby nezinfarktovali od prekvapenia...
A ešte ma napadlo, majú vôbec nejaké interné smernice? Aspoň základné? Lebo aj to by sa patrilo, ale to už je nad rámec, takže za ďalší poplatok...Alebo si ich môžu aj sami spraviť......ale niektoré musiš aj tak Ty ako účtovník skompletovať.
A ešte jedna vec - čo bude so zverejnením UZ v obchodnom vestníku? Robíš to ty, alebo nechávaš na konateľov?
2 0
boza1 boza1

boza1 je offline (nepripojený) boza1

uctovnicka
ďakujem Betina, bude s tým naozaj veľa práce. A tie poznámky i mne dávajú poriadne zabrať. Zverejnenie UZ vo vestníku nechávam na konateľku.
Želám pekný a úspešný deň.
0 0
ucetni_fantozzi ucetni_fantozzi

ucetni_fantozzi je offline (nepripojený) ucetni_fantozzi

Ahojte, skuste niekto povedat, kolko by ste pytali za s.r.o.:
+ prevadzkuje dve restauracne zariadenia
+ denne nakupy cca 12-15 roznych dokladov a blockov (kompletna priprava ako lepenie, kontrola, sumarizacia atd.)
+ denna trzba z dvoch prevadzok
+ cca 25 faktur mesacne (dosle aj vystavene)
+ platby kreditnou kartou
+ banka cca 150 pohybov mesacne (hlavne kvoli kreditnym kartam)
+ mesacna DPH
+ mzdy pre 16-18 ludi (komplet prihlasky, odhlasky, vykazy atd.)
+ bezne konzultacie

Mesacne to vychadza na cca 450-500 uctovnych riadkov.

Co hovorite?
0 0
dogicka dogicka

dogicka je offline (nepripojený) dogicka

ucetni_fantozzi Pozri príspevok
Ahojte, skuste niekto povedat, kolko by ste pytali za s.r.o.:
+ prevadzkuje dve restauracne zariadenia
+ denne nakupy cca 12-15 roznych dokladov a blockov (kompletna priprava ako lepenie, kontrola, sumarizacia atd.)
+ denna trzba z dvoch prevadzok
+ cca 25 faktur mesacne (dosle aj vystavene)
+ platby kreditnou kartou
+ banka cca 150 pohybov mesacne (hlavne kvoli kreditnym kartam)
+ mesacna DPH
+ mzdy pre 16-18 ludi (komplet prihlasky, odhlasky, vykazy atd.)
+ bezne konzultacie

Mesacne to vychadza na cca 450-500 uctovnych riadkov.

Co hovorite?
cca 400-450,- Eur
0 1
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

menej ako 500 nie
0 0
ucetni_fantozzi ucetni_fantozzi

ucetni_fantozzi je offline (nepripojený) ucetni_fantozzi

dakujem za nazory, este doplnim ze ide o region BA a partner tlaci na cenu okolo 350 Eur... :-)
0 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

ucetni_fantozzi Pozri príspevok
dakujem za nazory, este doplnim ze ide o region BA a partner tlaci na cenu okolo 350 Eur... :-)
ak region ba, tak určite pod 500 nie
0 0
zuzlik0402 zuzlik0402

zuzlik0402 je offline (nepripojený) zuzlik0402

Dobrý deň všetkým,

viete mi poradiť, akú cenu si môžem pýtať za účtovanie skladov, tzn. príjemky mimo EÚ (cena tovaru + doprava + rozpočítané clo) a výdajky, ak budem mať týždenne 1 - 2 príjemky s 1000 položkami a výdaje pre celé slovensko? Potrebujem triezvu cenu v prešovskom kraji.
Ďakujem.
0 0
Zuzanak1 Zuzanak1

Zuzanak1 je offline (nepripojený) Zuzanak1

žena
Ahojte, len chcem vedieť názor iných. Po celý rok si klient robí účtovníctvo sám (po 6 rokoch spolupráce sa učí pri mne). Tri SRO, platci DPH, cca 3 zamestnanci, majetok. Ja iba radím v priebehu roka, ak nevie niečo zaúčtovať a na konci roka všetko prechádzame, chyby preúčtovávam, kontrolujem a opravujem a robím vlastne uzávierku a DP. Strávila som nad tým všetkým cca 32 hod. aj s vypracovaním troch DP, Výkazov, Poznámky si robili sami. Ja som si to tak vypočítala na cca 900 eur (32 * 28,50).
0 0
tibor1000 tibor1000

tibor1000 je offline (nepripojený) tibor1000

Dobrý deň prajem poradáci.
Chcel by som sa s Vami poradiť - pri účtovaní "spoločenstva vlastníkov bytov" si koľko fakturujete za účtovanie?
Mám návrh zobrať účtovníctvo 1 svb. Najskôr si musím túto problematiku komplet naštudovať,jednoduché aj podvojné účtovníctvo ovládam,no SVB som ešte neúčtoval. Ani netuším,ako sa fakturuju-položky ako v PU napr. s.r.o. ? napíšete mi niekto prosím,ako fungujete,aj aké ceny cca? region Žilina.
Vopred ďakujem všetkým za rady
0 0
tibor1000 tibor1000

tibor1000 je offline (nepripojený) tibor1000

tibor1000 Pozri príspevok
Dobrý deň prajem poradáci.
Chcel by som sa s Vami poradiť - pri účtovaní "spoločenstva vlastníkov bytov" si koľko fakturujete za účtovanie?
Mám návrh zobrať účtovníctvo 1 svb. Najskôr si musím túto problematiku komplet naštudovať,jednoduché aj podvojné účtovníctvo ovládam,no SVB som ešte neúčtoval. Ani netuším,ako sa fakturuju-položky ako v PU napr. s.r.o. ? napíšete mi niekto prosím,ako fungujete,aj aké ceny cca? region Žilina.
Vopred ďakujem všetkým za rady
nenájde sa tu prosím niekto,kto účtuje SVB?
by ma aj zaujímalo,čo všetko táto práca zahŕňa.či sa aj vystavujú faktúry,platby apod.
Budem velmi vďačný,ak sa mi niekto ozve.ďakujem
0 0
Betina2 Betina2

Betina2 je offline (nepripojený) Betina2

tibor1000 Pozri príspevok
nenájde sa tu prosím niekto,kto účtuje SVB?
by ma aj zaujímalo,čo všetko táto práca zahŕňa.či sa aj vystavujú faktúry,platby apod.
Budem velmi vďačný,ak sa mi niekto ozve.ďakujem
Ja síce nerobím SVB, ale napíšem, čo si pod tým predstavujem. Moja odpoved nebude ani trochu profesionálna, ale možno trošku pomôže. Zrejme pôjde o podvojné účto a právnu formu ako nezisková organizácia. Velkú pozornosť treba venovať vytváraniu jednotlivých analytických účtov . Pri nákladových a výnosových účtoch bude potrebné vytvoriť samostatnú AE pre hlavnú, podnikateľskú a správnu činnosť. Pre dotácia a prijaté príspevky tiež bude potrebná dalšia AE. Určite budú došlé faktúry. Určite ak prenajímate njeké priestory, budú či už vyšlé faktúry, alebo na základe zmlúv predpisy platieb. Určite budú predpisy platieb jednotlivým bytom za služby, vodu atď (mesačné) .Prirátaj k tomu asi docela doisť položiek vo výpise z účtu z banky. Tam budú všetky úhrady nájomného, iných poplatkov, OLO atd.....Pokial prenajímate priestor, musíte mať v účtovníctve oddelene účtované o bežnej prevádzke - Hlavná činnosť (čo je spojené s bývaním a užívaním bytov) a na samostatných účtoch účtovať o prenájme a iných výnosových položkách (neviem presne ako sa tomu hovorí, je na to presný výraz, tuším Podnikateľská činnosť). Tam pôjde o príjmy, výnosy z prenájmu spoločných priestorov a apod a tiež výdavky resp. náklady priradené k týmto výnosom. A tiež je predpoklad, že budeš účtovať o úvere alebo inej finančnej výpomoci (dotácie zo strany štátu a pod.). Do Tvojich povinností asi bude patriť aj výpočet vyúčtovania nákladov a výnosov za rok a jeho rozpočítanie . vyútovanie medzi jednotlivých vlastníkov. Predpokladám tiež, že bude potrebné robiť rôzne rozpočty na budúce obdobia, kalkulácie atd, a tiež budeš všetko prezentovať na členských schôdzach....

Nechcem ta tu zavádzať, tak neber moju odpoved ako záväznú. Ako som písala, ja SBD neúčtujem, ani som nikdy neúčtovala. Toto je len môj názor a moja predstava o tom, čo sa asi môže od Teba vyžadovať. Poriadne sa pokutraj na nete a v literatúre, určite to nebude "malina". Ale naučiť sa niečo nové nikdy nie je na škodu Veľa úspechov!
1 0
Betina2 Betina2

Betina2 je offline (nepripojený) Betina2

PS: Skús osloviť niekoho vo svojom okolí, kto vlastní byt a je členom SVB, čiže nemajú správcu, či by ťa nemohol nakontaktovať na osobu, ktorá im vedie účtovníctvo a spravuje celú agendu. Možno by Ti vedel kompetentne niekto taký poradiť.
0 0
Janiela Janiela

Janiela je offline (nepripojený) Janiela

jednoduchý človek, ako ostatní ...viac
Veľmi pekná odpoveď, Betinka, ako vždy mi z duše hovoríš. Veľmi rada čítam tvoje príspevky aj rady. Chcela som poslať bo, ale nejako s ami nedarí. Tak aspoň takto.
1 0
kimart kimart

kimart je offline (nepripojený) kimart

koľko by ste si vypýtali za DP A - práca v Anglicku + v SR?
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať