ja som sa rozčuľovala pred Vianocami a aj predvčerom kvôli ORANGE. Pôvodne som chcela prejsť k O2, ale som si to rozmyslela.
Vybrala som tri paušály na tri rôzne telefóny plus telefony k tomu. Jeden z nich iphone G32. Ten som v hotovosti musela zaplatiť na pokladni. Platila som kartou, podpísala, odišla s telefonom. Podotýkam, že to boli spolu 4 návštevy predajného miesta, prvý raz iba objednávka a potom tri krát osobitne pre každý z telefonov, nakoľko ich nemali na sklade, hoci som si túto skutočnosť overovala telefonicky. Vraj tesne predo mnou vypredali. To sa stáva, prežila by som v pohode, ale.......
O pár dní mi slečna Lenka volala, že platba neprešla a že mám prísť zložiť hotovosť. Vraj nemajú zmluvu na platby kartou AMEX. Povedala som, že dobre, ale overím si, či mi peniažky naozaj zostali na účte.
2 dni pred sviatkami mi zasa slečna volala, že som súhlasila, ako to, že som nedošla a že ona to musí mať uzavreté. Znova som jej zopakovala svoj plán (ešte som si tú platbu-neplatbu nestihla overiť) s tým, že ako zákazník nemám v úmysle piaty krát pribehnúť, konieckoncomv ja mám doklad o zaplatení, ale som ochotná im sumu poslať na účet, nech mňa ako zákazníka nepreháňa. Ona na to, že to nejde, že musím prísť a najlepšie ihneď. Tak som jej poďakovala za ústretovosť a nech láskavo čaká ona.
Včera mi priešiel výpis z AMEXu - a čo myslíte? Suma za iPhone tam pekne bola odpočítaná. Takže som zaplatila a to naháňanie z ORANGE bolo neopodstatnené.
A čo myslíte? Lenka mi zavolala a ospravedlnila sa? Ani jej nenapadlo, je ticho.
A čo myslíte? Keď mi skončí viazanosť, budem ešte v ORANGE?