Zavrieť

Porady

Pošuškajte koľko pýtať

žena - čo viac povedať treba :) ...viac
Hľadala som pod honorármi, sadzbami, fakturáciou... nikde nič na takúto tému. Fakt by som potrebovala poradiť. Mám malú firmu ktorej robím mzdy - výpočet pre pracovníkov v HPP - tu mám aj dohodnutý honorár. Lenže - zamestnávajú aj dohodárov - cca 10-15 mesačne - týmto počítajú mzdu a daň sami. Šefstvo chce šetriť. Lenže ja potom musím počítať úrazové poistenie, dopĺňať ručne výkaz do SP, takisto kvartálny výkaz na DÚ, inak mi všetko robí program, takže je s tým len oštara. Dodnes som im za to nič nefakturovala, stále sľubujú že budú mať na to vlastný program (som veľmi zvedavá, ako to chcú urobiť), ale už by som si rada za to vyhodila nejakú faktúrku. Poradí mi niekto, koľko by za to pýtal?
Usporiadat
Téma je uzavretá.
cactus cactus

cactus je offline (nepripojený) cactus

nezaškodí čítať návody na rôzne veci.... ...viac
a čo takých 20 000 Sk ? To by bolo primerané, keď to robíš všetko sama.
0 0
blondy blondy

blondy je offline (nepripojený) blondy

iwa
MartinkoK Pozri príspevok
Ale ja by som chcela vedieť koľko si mám pýtať,lebo podľa mňa takých 12000,- mesačne na ruku je málo.
aspoň 2*krát toľko
0 0
evelien evelien

evelien je offline (nepripojený) evelien

12.000 je skutocne almuzna. Clovek, ktory sa vo firme stara nielen o ucto, PaM a ako pises, ze v podstate o vsetko, co treba, by mal dostat v ZA minimalne 30.000 na ruku.
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

MartinkoK Pozri príspevok
Ahojte,
pomohli by ste mi ohodnotiť účtovníčku, ktorá účtuje s.r.o. na pracovnú zmluvu - HPP, jej vzdelanie VŠ, s.r.o. je mesačný plátca DPH a má nasledovnú agendu:
Za prvých deväť mesiacov to bolo:
vyšlé faktúry 1700 ks,
tie nevystavuje, ale kontroluje zaúčtovanie, náležitosti a zakladá,
došlé faktúry 400 ks,
asi polovicu tvoria fa z EU teda ku každej kurz.rozdiely
pokladňa v Sk 1100 ks
valutové pokladne 50 ks
mzdy + personalistika 7 zamestnancov,
interné doklady 50 ks
banka mesačne v priemere 180 položiek
+ zápočty, sledovanie pohľadávok, intrastat, upomienky
cesťáky 4 firemné autá a vlastne všetko čo treba vo f.urobiť.
Ďakujem
Region Žilinský kraj
Schválne si to skús prepočítať cez môj cenník (príspevok 1217), ale inak súhlasím s čistou mzdou vo výške 24.000,- až 30.000,- (je to otročina).
0 0
Asmína Asmína

Asmína je offline (nepripojený) Asmína

Poprosím o radu, koľko pýtať sa účtovníctvo s.r.o. a spracovanie miezd, keď za prvý mesiac je zhruba:
faktúry prijaté 40
fatúry vydané 40
pokladňa 60
banka 70
interné doklady a ostatné záväzky 30
mzdy 20 zamestnancov, taktiež vediem personalistiku.
0 0
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
Asmína Pozri príspevok
Poprosím o radu, koľko pýtať sa účtovníctvo s.r.o. a spracovanie miezd, keď za prvý mesiac je zhruba:
faktúry prijaté 40
fatúry vydané 40
pokladňa 60
banka 70
interné doklady a ostatné záväzky 30
mzdy 20 zamestnancov, taktiež vediem personalistiku.
Podľa môjho cenníka od 10 tisíc do 15 tisíc, podľa toho či sú alebo nie sú platitelia DPH.
0 0
sway sway

sway je offline (nepripojený) sway

som človek ktorého poteší keď niekomu dobre poradí, a nik mu nemá za zlé, keď sa pýta na "samozrejmosti" a hlavne som žena - žienka ...viac
Asmína Pozri príspevok
Poprosím o radu, koľko pýtať sa účtovníctvo s.r.o. a spracovanie miezd, keď za prvý mesiac je zhruba:
faktúry prijaté 40
fatúry vydané 40
pokladňa 60
banka 70
interné doklady a ostatné záväzky 30
mzdy 20 zamestnancov, taktiež vediem personalistiku.
Ak by sme rátali podľa dokladov:
doklad 25,- / kus je to 6000
mzdy 250,- / kus je to 5000
spracovanie uzávierky 1000
spracovanie DPH 1000

takže tých 13 000,-
inak by som si stanovila zmluvu na paušál napr. na tých 13 tisíc na 3 mesiace s tým, že ak bude dokladov viac suma sa upraví podľa kalkulácie položiek aj spätne.
Lebo môže sa stať, že sa dohodneš na 13 tis. a o 3 mesiace budú mať tonu dokladov a nebudú chcieť s cenou hýbať.
0 0
liba2 liba2

liba2 je offline (nepripojený) liba2

Asmína Pozri príspevok
Poprosím o radu, koľko pýtať sa účtovníctvo s.r.o. a spracovanie miezd ..............
Asmína, cenu poskytovaných účtov. služieb ovplyvňuje aj to, či si :
- SZČO a živnosť robíš doma na svoje náklady;
- SZČO a chodíš do firmy odberateľa a tam spracovávaš účtovníctvo, teda na náklady odberateľa;
- zamestnanec, ktorý nemá žiadne náklady.
0 0
Asmína Asmína

Asmína je offline (nepripojený) Asmína

Som SZČO, teraz som spracovávala účtovníctvo vo svojej kancelárii, ale majú požiadavku, aby som raz do týždňa chodila k nim do firmy, aby mali agendu stále k dispozícii. Všetky náklady znášam ja, účtujem na svojom notebooku, na mnou zakúpených programoch....
0 0
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
Asmína Pozri príspevok
Som SZČO, teraz som spracovávala účtovníctvo vo svojej kancelárii, ale majú požiadavku, aby som raz do týždňa chodila k nim do firmy, aby mali agendu stále k dispozícii. Všetky náklady znášam ja, účtujem na svojom notebooku, na mnou zakúpených programoch....
V tomto prípade aj 15 tisíc
0 0
ekopo ekopo

ekopo je offline (nepripojený) ekopo

JA
A dúfam, že im nenainštaluješ "svoj" program, alebo ako si to predstavujú? Pretože už pravdepodobne porušíš licenčné podmienky.
0 0
Asmína Asmína

Asmína je offline (nepripojený) Asmína

Vďaka za odpovede. Tie pogramy samozrejme nebudú u nich nainštalované, ale v mojom notebooku. /ani to nežiadali/ Na vystavovanie faktúr si kúpili nejaký jednoduchý program. Ide im len o to, aby mali faktúry pri sebe, lebo fungujú len tri mesiace a majú tam riadny chaos.
0 0
monikad monikad

monikad je offline (nepripojený) monikad

Ahojte poradaci,
"posuskajte, kolko pytat":
1. od zahranicneho majitela nehnutelnosti, ktory prenajima na SR 1 byt.
Registracia na DU + danove priznanie + uctovanie.. Tazko mi je odhadnut kolko to bude poloziek, kedze som byt este neuctovala.. Ale malo by to byt, ako byva bezne pri bytoch..

2. Zahranicny majitel vlastni 4 byty na SR..To iste ako pri 1. otazke..

Bratislavsky kraj

Dakujem krasne..
Naposledy upravil monikad : 15.11.07 at 15:13
0 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
Ahojte,
včera som prežívala podobný problém. Účtujem s.r.o., cena smiešna 6000,- Sk mesačne. Cena bola nastavená od začiatku existencie firmy, vtedy človek berie ohľad že začínajú, nemajú toľko zamestnancov, dokladov a pod. V priebehu roka sa počet pracovníkov zvýšil z 8 na 20, to nevravím koľko bolo výstupov a nástupov zamestnancov. Položiek je cca 300 mesačne, plus vystavovanie faktur, lebo nie sú schopní ani to cca 10 ks mesačne, výkaz o liehu pre colnicu, mesačné DPH a k tomu denne na tel 12 hodín. Účtujem na vlastnom PC a na svojich programoch.
Môj návrh 10 000,- Sk mesačne neprešiel, lebo je to veľa. Nie som obchodník, ktorý by vyjednával s nimi ako na trhu, zatiaľ sme to nechali otvorené, ale neviem ako to dopadne. Dík za každý názor ako z toho vybŕdnuť v spokojnosti.
0 0
veronkaa veronkaa

veronkaa je offline (nepripojený) veronkaa

ahoj,
pracujem na PP kde vystavujem cca 100 fa aj zahranicne, doslych je 150 fa, spracovanie cestakov pre 10 vodicov cca 100 ks, firma ma 12 leasingov, BV tuz. a zahr. cca 550 poloziek, pokladna tuzem. a 3x zahranicna nespocetne mnozstvo dokl., komplet mzdy pre 13 zamestnancov, rôzne hlasenia, DPH, kontrola PHM, mam za to 16000,- netto (vychod) kolko by ste pytali???
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

optimistka Pozri príspevok
Ahojte,
včera som prežívala podobný problém. Účtujem s.r.o., cena smiešna 6000,- Sk mesačne. Cena bola nastavená od začiatku existencie firmy, vtedy človek berie ohľad že začínajú, nemajú toľko zamestnancov, dokladov a pod. V priebehu roka sa počet pracovníkov zvýšil z 8 na 20, to nevravím koľko bolo výstupov a nástupov zamestnancov. Položiek je cca 300 mesačne, plus vystavovanie faktur, lebo nie sú schopní ani to cca 10 ks mesačne, výkaz o liehu pre colnicu, mesačné DPH a k tomu denne na tel 12 hodín. Účtujem na vlastnom PC a na svojich programoch.
Môj návrh 10 000,- Sk mesačne neprešiel, lebo je to veľa. Nie som obchodník, ktorý by vyjednával s nimi ako na trhu, zatiaľ sme to nechali otvorené, ale neviem ako to dopadne. Dík za každý názor ako z toho vybŕdnuť v spokojnosti.
Závisí od toho, či je to Tvoja jediná možnosť práce alebo nie - to si musíš zvážiť Ty ako subjektívne stanovisko. Ak robíš na Zmluvu, tak vybŕdneš jednoducho - dáš výpoveď. Z ich strany tých 6 000 SK, ak používaš ešte vlastné prostriedky je úplné zderstvo, najmä ak zoberiem do úvahy tých 12 hodín na telefóne. Ak dám úplne minimum za mzdy 200 SK, tak len rozdiel vo mzdách je 2 400,- SK. Ja by som takú firmu robila minimálne za 15 ooo,- Obchodník si a musíš byť, lebo musíš uživiť aj seba...
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

veronkaa Pozri príspevok
ahoj,
pracujem na PP kde vystavujem cca 100 fa aj zahranicne, doslych je 150 fa, spracovanie cestakov pre 10 vodicov cca 100 ks, firma ma 12 leasingov, BV tuz. a zahr. cca 550 poloziek, pokladna tuzem. a 3x zahranicna nespocetne mnozstvo dokl., komplet mzdy pre 13 zamestnancov, rôzne hlasenia, DPH, kontrola PHM, mam za to 16000,- netto (vychod) kolko by ste pytali???
Predpokladám, že hovoríš o jednom mesiaci (aj množstvo práce za mesiac, aj Tvoja odmena za mesiac). Ak to len v rýchlosti prepočítam cez svoj cenník
- Fa nahodenie faktúr - 100 + 150 fa × 17,- = 4.250,-
- Fa zaúčtovanie faktúr(1 faktúra cca 2 riadky) 500 r × 17,- = 8.500,-
- cesťáky 100 × 26,- = 2.600,-
- BV zaúčtovanie 550 × 17,- = 9.350,-
- Pokladne (odhad) 500 × 17,- = 8.500,-
- Mzdy 13 × 270,- = 3.510,-
- Rôzne pomocné úkony cca 2.000,-
= SPOLU mám odmenu v hrubom cca 38.710,-

Tiež som z východu.
0 0
liba2 liba2

liba2 je offline (nepripojený) liba2

Romanpp, porovnávaš neporovnateľné. Tvoj cenník nemožno zrovnávať s príjmom na základe pracovnej zmluvy. Zamestnávateľ platí časť odvodov a všetky náklady. (technika, softvér, IT, toner, papier, elektrina, nájomné... a mnohé ďalšie).
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

Nemyslím si, že je to celkom neporovnateľné. Hodnota tej práce je stále tá istá, či ju vykonáva niekto dodávateľsky alebo ju vykonáva zamestnanec.

Účtovníčka pracujúca na PP (veronkaa) si vie približne spočítať (celková cena práce + fixné a variabilné náklady na jej pracovné miesto). Všetky podmienky za akých tú prácu vykonáva nepoznám.

Dovolil som si len naznačiť, koľko by táto práca stála u mňa. Predpokladám, že v Bratislave by to bolo viac.

Ak by sa v tejto diskusii začalo objavovať trochu viac konkrétnych informácií (napríklad keby ďalších desať účtovníkov urobilo podobný prepočet pre veronkaa), určite by to pomohlo mnohým.

Prežil som si to na začiatku, keď som stanovoval svoj cenník, a nevedel som ako svoju prácu ohodnotiť.
0 0
ormika ormika

ormika je offline (nepripojený) ormika

Prosím Vás mohli by ste sem napísať kto koľko asi berie v PÚ za položku? A čo sa berie za položku? Účtovný zápis alebo doklad? Stretla som sa rôznymi cenníkmi a konečne si chcem ceny ustáliť aj ja. Som z Trnavy, ale potešia ceny z celej SR. Doteraz som si pýtala za zaúčtovaný doklad. Možno to pomôže aj iným. Vďaka
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať