KEJKA ved preto som písala na technickú podporu a zatiaľ som neopakovala podanie. I tak je neskoro, tak sa práve snažím získať dôkazy, že som to podala na DU iba na nesprávnu firmu. Žiaľ, na podanom DP budú podľa mňa správne údaje, ale DIČ a teda asi aj názov firmy bude ten nesprávny - toto som si práve chcela skontrolovať, ale z portálu spätne tlačivo nevytiahnem.
Takže zajtra volám na technickú podporu aj správkyni na DU, skúsim pozisťovať čo sa dá. Uvítala by som skôr e-komunikáciu aby som mala aj dôkaz, telefonát o 1-2-3 roky mi od pokuty nepomôže.
1. volala som na technickú podporu, bola veľmi milá, ale môj mail nedostali. ysvetlila som jej situáciu aj dôvody, prečo potrebujem od nicch pomoc. Poslala som to ešte raz, po pár minútach mi prišiel odpovedný mail s číslom, ktoré tá pracovníčka potrebuje, aby vedela pri telefonáte reagovať.
Neviem, prečo nedostali ten pôvodný, ráno som posielala aj na
technickapodpora@financnasprava.sk
aj na
technickapodpora@drsr.sk.
a odpoved som dostala z
drsr.servicedesk@drsr.sk
tak neviem ktorá adresa je správna - len tak mimochodom.
zatiaľ toľko - správkyni som nevolala, zatiaľ s ňou komunikoval len klient, ani neviem, ktorá to je.