Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
Paula Pozri príspevok
Živá predstava priebehu tejto akcie mala na mojom konci za následok siahnutie po handričke.
..

..tiež som utrela monitor..dobre mu tak..
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
Rozalka Pozri príspevok
Bolo to tak, presnejšie z 11. na 12. januára 1987.
Snehu bolo habadej, veď potom sme v bezsnežných zimách hovorievali: "Za Husáka sme aj sneh mali ..."
..

..v tom 87-om roku bol sneh ešte aj 1.apríla ráno..išla som rodiť, snehu po kolená a do večera tak pršalo, že zostala len brečka...
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

Muška Pozri príspevok
Ja si pamätám, tuším to bol r. 1978, bola hrooooozna poľadovica. V BA doobeda nič nechodilo. Ja som bola ako študentka vyslaná pre jedného Angličana na vlakovú stanicu.
Skoro sme sa pos... keď mal prísť. No aké bolo veľké sklamanie
Z vlaku vystúpil taký slíž blonďavé, ulízané, krátke vlasy /naši chlapci vtedy nosili vlasy dlhšie ako baby/ a mal asi 100 kg batoh na chrbte a keď pri vystupovaní z vlaku treskol, lebo sa proste kĺzalo všade, tak padol na ten ruksak a trepal ručičkami, nožičkami ako hajzlový pavúk...a ja som vtedy od rehotu "padla" do kolien....a železničiar mi ho pomáhal dvíhať....a boli sme na striedačku na zemi....a občas aj všetci traja
Presne 1.januára to bolo ráno odmäk poobede dážď, podvečer mráz pokles teploty o 15 stupňov, a potom týždeň ukazovali v správach Štrougala ako behá po mostecku v povrchových baniach, ktoré zamrzli
0 0
JarkaL JarkaL

JarkaL je offline (nepripojený) JarkaL

pepsikova Pozri príspevok
..

..v tom 87-om roku bol sneh ešte aj 1.apríla ráno..išla som rodiť, snehu po kolená a do večera tak pršalo, že zostala len brečka...