JAJA11 Aj ja sa potrebujem vyventilovať. Konkrétne ma rozčúlila firma KROS. Máme od nej zakúpený program Omega a začali sme od tohto roku využívať šarže. Bola to aj naša chyba, ale nepozreli sme si, že nie sú súčasťou skladu, ale si musíme dokúpiť rozšírenie. Zistili sme to v pondelok a hneď som volala do firmy, aby mi rozšírili program a chcela som od nich aby to bolo ešte v ten deň. Sľúbila som, že keď mi pošlú predfaktúru, hneď ju uhradím cez internet a zašlem im potvrdenie o zadaní príkazu. (Nemala som odvahu poprosiť ich o zaslanie okamžite a zaplatenie na faktúru.
) Predfaktúra mi prišla až na ďalší deň, hneď som ju uhradila a poslala potvrdenie o zaslaní príkazu. Dnes je streda a oni chcú odo mňa odfaxovať alebo odmailovať oscanovaný výpis. Poslala som im to mailom a teraz čakám čo sa bude diať. Zdá sa mi to však od nich tvrdé, nakoľko využívame ich program od roku 2002, vždy sme platili všetko načas a rozšírenie stálo 1.120,- Sk, čiže úplne smiešnu sumu a predpokladala som, že mi ako dobrému zákazníkovi výjdu v ústrety a pomôžu. Myslím, že by si mali vyskúšať podnikať na Slovensku, kde výrobné firmy ani nemôžu snívať o predfaktúrach a predsa vychádzajú v ústrety svojim zákazníkom.
Aké máte skúsenosti s inými firmami?
Žiaľ máš pravdu, veľmi veľa firiem sa ešte takto chová ku svojim dlhoročným zákazníkom (a ako uvádzaš, ide o smiešnu cenu). Pritom práve záujem klienta o rozšírenie programu o ďalšie funkcie je jednou zo záruk, že zostane naďalej ich zakazníkom...
Mám ale aj dobré skúsenosti, napr. za NOD32 sme zaslali požiadavku o rozšírenie licencie a obratom došlo potvrdenie objednávky s novými prístupovými právami. No a tento rok ma prekvapili (príjemne) z MRP - dostal som v predstihu mailom info, že končí sa aktualizácie cez internet a ak máme záujem, stačí kliknúť na priložený odkaz - a fakt 2x som klikol myšou a objednávka bola doručená. Aký pokrok od vypisovania objednávky (a najmä hľadania všetkých sériových čísiel licencií...)