Zavrieť

Porady

RZZP 2008

Viem, že je ešte včas, ale chcela by som si ozrejmiť zopár otázok RZ, nakoľko som to ešte nerobila.
Ak je osoba časť roka zamestnancom a zvyšok SZČO, ako sa podáva RZ - na dvoch tlačivách, spolu alebo iba za SZČO???
Ak podniká od novembra 2008, uvedie dátum od novembra do konca roka?
Čo sa uvádza v IV.oddiele (poistenec sa považoval za SZČO a súčasne považoval za osobu podľa §11 ods. 8 a. až h.)?
V oddieli IX. je riadok 62- počet mesiacov prevádzkovania SZČO - uvedie sa počet mesiacov v celom roku 2009 alebo ešte v roku 2008?

Dúfam, že sme sa pochopili. Vopred ďakujem za zodpovedanie a prajem pekný deň!
Usporiadat
kaja211 kaja211

kaja211 je offline (nepripojený) kaja211

Prajem Vám všetkým pekný deň.Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve a chcem sa spýtať. Mám živnosť od apríla 2008 a zároveň som zamestnaný mám vyplniť tlačivo SA a SB v RZZP 2008?. Ďakujem
0 0
Jana Motyčková Jana Motyčková

Jana Motyčková je offline (nepripojený) Jana Motyčková

Áno .
0 0
kaja211 kaja211

kaja211 je offline (nepripojený) kaja211

ďakujem za rýchlu odpoveď
0 0
nikula nikula

nikula je offline (nepripojený) nikula

Brat bol v Anglicku pol roka, ale v SR bol dobrovoľne nezamestnaný., platil si odvody do ZP. Potom si založil živnosť. Za SZČO má podať RZZP.
Ale čo s Anglickom a dobrovoľnosťou, tam sa vypíše tlačivo SC a aký príjem uviesť? Skúste poradiť?
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

nikula Pozri príspevok
Brat bol v Anglicku pol roka, ale v SR bol dobrovoľne nezamestnaný., platil si odvody do ZP. Potom si založil živnosť. Za SZČO má podať RZZP.
Ale čo s Anglickom a dobrovoľnosťou, tam sa vypíše tlačivo SC a aký príjem uviesť? Skúste poradiť?
Pokial nebol v Anglicku ako zamestnanec /v tom prípade by na Slovensku nebol samoplatitel ale musel by sa odhlásiť z poistenia/, obdobie samoplatitela uvádza v RZZP - vyplňa tlačivo SC
0 0
tuta tuta

tuta je offline (nepripojený) tuta