220870
Stačí aby mala porušený obal a za dva dni je plesnivá.Môže sa stať aj majster tesár sa utne.O tom to neni.Je rozdiel keď sa niekto pomýli alebo urobí chybu a niekto zámerne klame.
A žiaľ, takého narušenia obalu sa stávajú pri vykladaní tovaru, dokladaní do regálov, ale čo je
najsmutnejšie - robia to niekedy i samotní zákazníci - narušia obal (lebo chce lepšie vidieť tovar), potom to hodí späť do regálu a oheň je na streche.
Videl som aj osobne, alo mladá pani vo fajnových šatách prezerala vákuovo balenú salámu spôsobom - odtrhla kúsok obalu, ovoňala, aby vzápätí to hodila späť. Komentár: To bola nejaká cesnaková, takú nemám rada. Keby si to personál nevšimol, ako manipuluje, tak by tam tá saláma ležala a skazila sa. Hneď ju odstránili. A netýka sa to len mäsových, údenárskych výrobkov, je to aj pri mliečnych a pekárenských výrobkoch.
Teda - niekedy si to robia zákazníci
sami, ale potom majú rečí ako koza bobkov o tom, aký je ten obchod nezodpovedný. A všimnite si, koľko ľudí pri vyberaní pečiva
nepoužíva klieštiky, prípadne hygienické rukavice (ktoré sú často priložené vedľa) a
hrabú sa v pečive holými rukami!
Tomu sa už nevraví, že obchod je ten zlý, ale kultúra nakupovania buranov (najmä dedinčanov, zaostalejších hnedých a - čo je smutné - ľudí vyšších kruhov).