Zavrieť

Porady

Spoločenstvo vlastníkov bytov - vodomery

Ako rozúčtovať spotrebu vody v dome, kde zo siedmich bytov má vodomer iba jeden, príp dva byty? Kde mám hľadať nejakú smernicu, príp. vyhlášku, ktorá tento problém rieši? Dočítal som sa, že vyúčtovanie spotreby vody na základe údajov vodomerov sa môže vykonávať, len ak je v dome min. 80 % bytov vybavených vodomermi. Je to pravda?
Prehľadával som staré príspevky a zatiaľ som nič nenašiel, ak tento problém už bol diskutovaný v nejakom vlákne, prosím o usmernenie, v ktorom.
Ďakujem
Usporiadat
sunday sunday

sunday je offline (nepripojený) sunday

phenob Pozri príspevok
pomožte mi.mám ročné vyučtovanie kde mám nedoplatok.vraj za teplu vodu.vysvetlenie v papieroch nemám.celé vyučtovanie by som chcel prekontrolovat s odborníkom,nie však z byt.družstva.su tam nejasnosti ktoré mi nevedia vysvetlit.na koho sa mám obrátit.dakujem
ahoj phenob, kontrola rozuctovania uhrad za teplo a teplu vodu spada pod statnu energeticku inspekciu. no inspekcia prichadza na rad az vtedy, ked vlastnik rozuctovanie neuspesne reklamoval u spravcu.
0 0
sykop sykop

sykop je offline (nepripojený) sykop

sunday Pozri príspevok
ahoj phenob, kontrola rozuctovania uhrad za teplo a teplu vodu spada pod statnu energeticku inspekciu. no inspekcia prichadza na rad az vtedy, ked vlastnik rozuctovanie neuspesne reklamoval u spravcu.
Myslím si, že reklamácia rozúčtovania spadá do kompetencie SOI a nie energetickej a to aj v tom prípade, ak to predtým nereklamoval u správcu.
0 0
agejza agejza

agejza je offline (nepripojený) agejza

Vždy treba začať reklamáciu najnižšou prislúchajúcou inštitúciou (až potom nadriadenou).
0 0
sunday sunday

sunday je offline (nepripojený) sunday

sykop, do posobnosti SOI patri kontrola rozuctovania uhrad za sluzby spojene s byvanim, okrem tepla a teplej vody. tie spadaju pod statnu energeticku inspekciu. a urcite treba zacat u najskor reklamaciou u spravcu!
0 0
military military