Zavrieť

Porady

EZU - zasielanie mesačných výkazov do SP elektronicky

Elektronické zasielanie údajov do Sociálnej poisťovne - máte aj Vy neustále problémy- už mám hotové mzdy za 4 mesiace, doteraz sa mi nepodarilo odoslať úspešne ani jeden mesiac.
Usporiadat
janaGT janaGT

janaGT je offline (nepripojený) janaGT

ja sa chystám na pobočku do TT skraja budúcehp týždňa, potom napíšem ako som dopadla
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Asi divná otázka: Ked je zamestnankyna na rodičovskej dovolenke, uvádza sa alebo sa neuvádza vo výkaze na socialku?
0 0
Zuzy Zuzy

Zuzy je offline (nepripojený) Zuzy

žena v domácnosti
áno, vyplníš len rodné číslo a ostatné kolonky sú nulové
0 0
atka4 atka4

atka4 je offline (nepripojený) atka4

Tiež som presvedčila jednu SZČO - /moju poslednú firmu, kt. má jedného dohodára, kt. je ale staršia osôbka a rád všetko vidí a podpisuje sám....čo je niekdy na oštaru, niekedy naopak...../, aby sme zasielali výkaz elektronicky.
Vytlačila som zmluvu z internetu, ale nebola dobrá, tak ju tiež musela majiteľka prepísať na SP.
Z mojich skúseností (v KE), moji klienti /prípadne idem ja so splnomocnením/ majú len kópiu výpisu a originál k nahliadnutiu a nikdy na SP nebazírovali na tom, aby nebol starší, ako 3 mesiace.
Prekvapilo ma len jedno, že som musela ísť ja osobne na SP, aby som podpísala tlačivko, že mám pridelené práva pre ďalšiu firmu, pritom predtým stačilo len uviesť moje údaje....
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Zuzy Pozri príspevok
áno, vyplníš len rodné číslo a ostatné kolonky sú nulové
dakujem
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
SP zverejnila na svojej stránke https://podatelna.socpoist.sk/loginchoice.jsp
zverejnila toto oznámenie:

● 31. 7. 2009

Sociálna poisťovňa (SP) v snahe o ústretové kroky ku svojím klientom pri pretrvávajúcich problémoch s akceptáciou riadnych mesačných výkazov poistného a príspevkov (MV) z dôvodu kontroly chýb na register SP oznamuje:



Všetky riadne MV za obdobia do 06/2009 poslané po dátume 1.7.2009 bez ohľadu na počet chýb pri kontrole na register poistencov SP budú akceptované. Pri MV poslaných po 1.8.2009 (približne v časovom horizonte 3 mesiacov) bude akceptácia MV viazaná na aktivitu klientov pri odstraňovaní sporných problémov s pobočkami SP a to nasledovne:



pri počte chýb ....... požadovaný percentuálny pokles chýb

.............1 - 10 ..... 80%

...........11 - 100 ..... 50%

.........101 – 500 ..... 25%

.........501 – 1000 .... 10%

............nad 1000 ....
5%
Vy tomu rozumiete?
0 0
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

Na také "múdro" môj mozoček nestačí
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Rozalka Pozri príspevok
SP zverejnila na svojej stránke https://podatelna.socpoist.sk/loginchoice.jsp
zverejnila toto oznámenie:

● 31. 7. 2009

Sociálna poisťovňa (SP) v snahe o ústretové kroky ku svojím klientom pri pretrvávajúcich problémoch s akceptáciou riadnych mesačných výkazov poistného a príspevkov (MV) z dôvodu kontroly chýb na register SP oznamuje:



Všetky riadne MV za obdobia do 06/2009 poslané po dátume 1.7.2009 bez ohľadu na počet chýb pri kontrole na register poistencov SP budú akceptované. Pri MV poslaných po 1.8.2009 (približne v časovom horizonte 3 mesiacov) bude akceptácia MV viazaná na aktivitu klientov pri odstraňovaní sporných problémov s pobočkami SP a to nasledovne:



pri počte chýb ....... požadovaný percentuálny pokles chýb

.............1 - 10 ..... 80%

...........11 - 100 ..... 50%

.........101 – 500 ..... 25%

.........501 – 1000 .... 10%

............nad 1000 ....
5%
Vy tomu rozumiete?
a

dobrá sranda.

či náhodou nechcú povedať, že ak bude mať niekto od 1 do 10 chýb na na 80% mu výkaz prejde - že to proste bude ešte viac náhodný proces ako teraz

Alebo ak 80% klientov s 1-10 chybami príde na pobočku, tak potom výkazy prejdu aj ostatným


Ako keby sme boli v JPP, nevie náhodou k tomu niečo povedať JM?
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
Dáša_ Pozri príspevok
a

dobrá sranda.

či náhodou nechcú povedať, že ak bude mať niekto od 1 do 10 chýb na na 80% mu výkaz prejde - že to proste bude ešte viac náhodný proces ako teraz

Alebo ak 80% klientov s 1-10 chybami príde na pobočku, tak potom výkazy prejdu aj ostatným


Ako keby sme boli v JPP, nevie náhodou k tomu niečo povedať JM?
Možno je to nový spôsob zábavy??
Dačo na spôsob "Hádaj kto som"

A toto je úplne nádherné:
... pri pretrvávajúcich problémoch s akceptáciou riadnych mesačných výkazov ...

Pauli, môj súhlas neznamená, že máš málo rozumu, ale že ani môj mozoček tomu nestačí.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Rozalka Pozri príspevok
SP zverejnila na svojej stránke https://podatelna.socpoist.sk/loginchoice.jsp
zverejnila toto oznámenie:

Pri MV poslaných po 1.8.2009 (približne v časovom horizonte 3 mesiacov) bude akceptácia MV viazaná na aktivitu klientov pri odstraňovaní sporných problémov s pobočkami SP a to nasledovne:
A toto je absolutne genialne. Mysleli snáď tým, že ako budeme naháňať dotyčné tety, aby si konečne urobili svoju robotu, tak budeme mať výkazy akceptovane?
0 0
mzdarka renca mzdarka renca

mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

......požadovaný percentuálny pokles chýb

táto veta nemá chybu
0 0
drobeceva drobeceva

drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

Chcela by som tiež reagovať. S podobným problémom "bojujem aj ja".
Treba mi opraviť vo výkaze rodné číslo. Volala som na SP. Navigovali ma - cez manuálny vstup vojsť do mesačných výkazov, opraviť rod.číslo, prejsť na hlavný dokument a odposlať. Ak to tak urobím, vyhodí mi chyby /sú to všetko starobní dôchodcovia - zlý vymer.základ/, hoci v riadnych výkazoch to bolo dobré. Zrejme majú ponastavované hodnoty. Už tomu nerozumiem, nie je to také jednoduché to opraviť.
Ak máte niekto s opravou skúsenosti, prosím, poraďte, lebo zruším nervy. Už ma to nebaví.
0 0
drobeceva drobeceva

drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

Neporadí nikto, ako na to?
0 0
Ančika Ančika

Ančika je offline (nepripojený) Ančika

Anna M
Ja som opravovala iba zopár neodhlásených dohodárov a cez manuálny vstup buď odhláškou alebo zrušením prihlášky podľa potreby. Prešlo mi to v pohode a teraz už som chyby nemala žiadne. Takže neviem ako na iné chyby. Ale ten oznam zo SP nemá chybu. Nech to čítam ako chcem, aj tak tomu nerozumiem. Počkáme si na bližšie vysvetlenie.
0 0
drobeceva drobeceva

drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

Ančika Pozri príspevok
Ja som opravovala iba zopár neodhlásených dohodárov a cez manuálny vstup buď odhláškou alebo zrušením prihlášky podľa potreby. Prešlo mi to v pohode a teraz už som chyby nemala žiadne. Takže neviem ako na iné chyby.
Áno, s tým problém nie je, to prechádza v pohode.
Aj mne pri odoslaní výkazu - cez register chýb dáva 0 chýb. Tie výkazy, čo mi treba opraviť kvôli rodnému číslu mi dali tetušky zo sociálky.
0 0
Jara Jara

Jara je offline (nepripojený) Jara

Zaujímavé je aj to, že systém EZU bude neprístupný každý utorok od 16 do 18 hod. Ja to zbožňujem keď si napr. VŠZP určí kedy má nestránkový deň alebo SP, veď sú platený z našich daní. Mne sa totiž bežne stáva, že mi šéf zavolá, zajtra ráno príde na dohodu ten a ten... tak nech urobím prihlášku. Malo by to byť prístupné kedykoľvek... Preto je to elektronické, že kedykoľvek a kdekoľvek to môžeš urobiť, či doma alebo v práci. Juj ale majú čudné móresy. A tie percentá tiež. Bola som tam opravovať hádam 10 zamestnancov a to len preto, lebo nemali to oni správne. Dokladovala som im RL na ktorých som mala ich pečiatku prebratia. Ani jedna chyba nebola moja. Ale ja som tam musela ísť osobne... Bože, prečo si to stále musíme odniesť len my a na každom kroku nás každý len byrokratický preháňa a buzeruje . Príde ti daniar na kontrolu, tak vie len jeden okruh daní a len pre jeden rok a ty si pamätaj všetky a aj kedy nastali zmeny a striehni kedy nastáva nová zmena, aby si niečo neprešvihol a ešte keď prídu tak sa tvária ako majstri sveta. Vydržať, už som sa načertila...
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Jara Pozri príspevok
Zaujímavé je aj to, že systém EZU bude neprístupný každý utorok od 16 do 18 hod. Ja to zbožňujem keď si napr. VŠZP určí kedy má nestránkový deň alebo SP, veď sú platený z našich daní. Mne sa totiž bežne stáva, že mi šéf zavolá, zajtra ráno príde na dohodu ten a ten... tak nech urobím prihlášku. Malo by to byť prístupné kedykoľvek... Preto je to elektronické, že kedykoľvek a kdekoľvek to môžeš urobiť, či doma alebo v práci. Juj ale majú čudné móresy. A tie percentá tiež. Bola som tam opravovať hádam 10 zamestnancov a to len preto, lebo nemali to oni správne. Dokladovala som im RL na ktorých som mala ich pečiatku prebratia. Ani jedna chyba nebola moja. Ale ja som tam musela ísť osobne... Bože, prečo si to stále musíme odniesť len my a na každom kroku nás každý len byrokratický preháňa a buzeruje . Príde ti daniar na kontrolu, tak vie len jeden okruh daní a len pre jeden rok a ty si pamätaj všetky a aj kedy nastali zmeny a striehni kedy nastáva nová zmena, aby si niečo neprešvihol a ešte keď prídu tak sa tvária ako majstri sveta. Vydržať, už som sa načertila...
Možno to odstavenie systému v utorok je potrebne na to, aby vždy v tom čase mohli konečne ručne poopravovať tie chyby, ktoré tam sú.
Neviem prečo sa mi marí, že tento nový systém mal stáť 5mld€.

A mne sa čím dalej tým viac zdá, že by to malo byť skôr v téme srandičky (socialnej poisťovne)
0 0
Ančika Ančika

Ančika je offline (nepripojený) Ančika

Anna M
drobeceva Pozri príspevok
Áno, s tým problém nie je, to prechádza v pohode.
Aj mne pri odoslaní výkazu - cez register chýb dáva 0 chýb. Tie výkazy, čo mi treba opraviť kvôli rodnému číslu mi dali tetušky zo sociálky.
Tak sa mi marí, že aj takúto chybu som už odstraňovala. Písomne vysvetliť čo opravuješ, priložiť fotokópiu rodného listu alebo OP zamestnanca, kde si môžu overiť správnosť rodného čísla. Pre istotu by som si správnosť postupu overila aspoň telefonicky. V TN mám s pracovníčkou registra veľmi dobré skúsenosti, vieme sa vždy dohodnúť.
0 0
abel abel

abel je offline (nepripojený) abel

Služba je z dôvodu technickej údržby nedostupná.


Jej prevádzka bude obnovená dňa 3.8.2009 o 16:45 h.


Ďakujeme za pochopenie.

Pracujú o dušu spasenú. Dnes 4.8.2009 o 16,00 odstavili a už včera o 16,45 to obnovia.
0 0
abel abel

abel je offline (nepripojený) abel

Mojej klientke keď pozriem saldokonto, tak jej tam už od apríla vyskakuje preplatok vyše 39000.- Eur, vyše 1,2 milióna Sk. Skúsim požiadať o vrátenie? Alebo si klientka nevšimla, že zaplatila 391 eur, potom v ten istý deň ešte raz 391 a ešte aj 39100 eur ?
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať