Mila prepáč, ale aj ty si predsa rovnaký "odborník" v zdravotníctve, ktorý pracuje za klávesnicou PC.
Ja za seba môžem povedať, že chápem tvoj pohľad na veci okolo súčasnej situácie s covidom. Viem, že robíš pre mnoho lekárov a tak máš informácie z prvej ruky od zdroja. Áno sú to informácie, ktoré, keď človek počúva, tak je to hrozné. Po takom rozhovore, alebo telefonáte si niekto nič iné neželá, len nech sa už konečne všetci zaočkujú a je pokoj.
Ak by sa tak aj stalo, tak pokoj bude iba na chvíľu, bude to len na malý nádych, kým sa náš zdravotný systém znovu nepotopí. Aj keby hneď zajtra covid zmizol, budú ďalšie a ďalšie nevyriešené problémy, ktoré budú naše zdravotníctvo potápať.
Ty veľmi dobre vieš, že keby sme sa hoci aj hneď všetci podvolili akémukoľvek príkazu, tak ten vyrieši iba akútny, práve prebiehajúci problém.
Nie všetci lekári sú rovnakí. Niektorí sa snažia maximálne a niektorý dokonca ani neberú telefón. Pacientka sa tri krát dovolala a po zhoršujúcom sa stave chcela naliehavo hovoriť s lekárom. Sestrička ju odpravila s tým, že lekár nemá rád telefóny a s odporúčaním, že až sa jej pohorší, tak si má volať 155.
Toto mi dve nevyriešime. Stačí vzájomne akceptovať, že ten druhý môže mať iný názor ako mám ja.