michelle84 Ale si porovnaj, čo všetko ovládaš ty a čo všetko ovládajú oni. Oni len prehadzujú papiere a ťukajú do pc, ale my musíme aj rozmýšľať. Samozrejme nehovorím o všetkým, ale vo väčšine je to tak.
Ozaj záleží na úradníkovi. Doklady treba skontrolovať poriadne... Pri refundácii nákladov je dôležité zistiť, či náklady, ktoré boli predložené sú aj v skutočnosti zaúčtované a zaplatené, či sú v správnej výške za každého zamestnanca, či nie sú nedoplatky,.... Zákony sa tiež stále menia a musia ich mať naštudované...Taktiež komunikácia s niektorými klientmi je dosť obtiažna, ale to poznáte aj vo svojej profesii. A s tým rozmýšľaním - musia poriadne pouvažovať aby boli aj v rámci zákona a predpisov, ale aby aj pomohli klientovi...
Tiež mám skúsenosti s príjemnými ale aj nepríjemnými úradníkmi. Vždy záleží na ľuďoch, na tom, čo robia a hlavne na tom, aký majú vzťah k svojej práci...
Ešte doplním: Keď naši zákonodarcovia zmenia zákon a pre ľudí sa zhoršia alebo priťažia podmienky, komu nadávajú? Vynadajú úradníkom, že čo si to na nich zase vymysleli. Niektorí sa len posťažujú, lebo si uvedomujú, že úradník za to nemôže. Mám s tým vlastné skúsenosti