Zavrieť

Porady

2 1
nesprávne vybavená reklamácia (23.06.17)
Reklamovala som hodinky ku koncu záručnej doby. Reklamáciu mi neuznali. V zmysle zákona 250/2007 Z.z. §8 ma mali poučiť o tom, kde si mám dať spraviť odborný posudok a mali ho uhradiť. Reklamácia nie ...
1 0
ako postupovat pri reklamacii u dopravcu? (18.06.17)
0 odpovedí Otázka od pauli222 Reklamácie Právo
Dobry den, mala som 4x reklamovany Tv. Po 4 reklamacii mi bo doruceny TV prepravnou spolocnostou. Krabica nebola porusena lenze TV ma rozbitu obrazovku. Predajcu ked osm kontaktovala ten mi povedal...
1 0
Baumax - prihlásenie pohľadávky do likvidácie (13.06.17)
Dobrý deň, možno sa Vám bude zdať moja snaha márna a zbytočná, ale rozhodol som sa trošku zabojovať ,,s veternými mlynmi" a aspoň skúsiť čo môže dosiahnuť bežný smrteľník ako ja. Aby som ozrejmil po...
1 2
Odmietnutie moznosti reklamacie (23.05.17)
Zdravim, kupoval som si topanky v jednom obchode zameranom na pracovne odevy. Pri kupe som bol upozorneny, ze nakolko ide o vypredaj, resp. akciu na posledne kusy, nevztahuje sa na danu obuv moznost ...
2 1
Ako mám postupovať ako právnická osoba, keď dodávateľ, tiež PO, nám naťahuje reklamácie, pritom sa jedná o tovar predaný konečnému spotrebiteľovi - fyzickej osobe? (23.05.17)
Dobrý deň, máme problém s jedným dodávateľom. Začal robiť problémy pri vybavovaní reklamácií, naťahujú sa už niekoľko mesiacov. Pritom sa jedná o tovar, ktorý bol predaný konečnému spotrebiteľovi - fy...
1 0
Uznaná reklamácia - vrátenie poštovného (10.05.17)
0 odpovedí Otázka od tvojekuriatko Právo Reklamácie
Mám nárok na vrátenie účelne vynaloženého poštovného v prípade uznanej reklamácie? Reklamácia bola vybavená výmenou tovaru za bezchybný. Predávajúci odmieta vrátiť poštovné. Ak áno, ktorý zákon to nar...
3 8
Riesenie reklamacie kupy cez bazos (04.05.17)
Dobry den. Cez bazos .sk som si kupila detsku cestovnu postielku. Predavajuci tvrdil v inzerate ze bola pouzite 4x. Bola spinava, co by som aj prezila,ale nedala sa najprv rozlozit a ked sa nam to nak...
1 3
Môžem vrátiť tovar kúpený v kamennom obchode do 14 dní? (25.04.17)
Kúpil som v jednom obchode darček priateľke. Nebol som si istý veľkosťou, tak som to riskol. Predavačka ma upozornila, že ak tovar bude malý, nie je možnosť ho vrátiť - iba vymeniť za čokoľvek v obcho...
2 11
Zaplatiť poštovné podvodníkom za balík, ktorý som neprevzal... (28.03.17)
Objednal som si iphone z e-shopu novemobily.sk, no po prečítaní recenzií na heureka.sk som sa rozhodol objednávku ešte v ten večer zrušiť - stihol som to skôr, než prišiel akýkoľvek email s potvrdením...
1 0
Reklamacia noveho prívesu, odstupenie od zmluvy. (26.03.17)
0 odpovedí Otázka od jerry2 Auto Moto Reklamácie Podnikanie
Dobry den. Chcem sa informovat o moznosti odstupenia od kupnej zmluvy. Kupil som v auguste od obchodneho zastupcu novy predajny prives na obcerstvenie. Vimol som si,ze po 4 mesiacoch zacal na viacer...
1 0
Ako je to s úhradou nákladov za dopravu reklamovaného tovaru k predajcovi? (22.03.17)
0 odpovedí Otázka od Miloš Hrehor Právo Reklamácie
Predajca mi doviezol objednaný tovar, za dopravu som mu zaplatil,tovar som po niekoľkých dňoch reklamoval,predajca mi reklamáciu uznal ale odmieta si prísť pre tovar ani nesúhlasí s návrhom že mu tov...
1 0
Davali ste podnet na SOI? Lebo mam rovnaky problem. (21.03.17)
0 odpovedí Otázka od lilith111 Právo Eshop Reklamácie
V decembri minuleho roku som si objednala tovar. Zaplatila a doteraz ani snaha odpovedat mi na email. Stale len odpoved z automatu. Dakujem
1 0
záručná doba a reklamácia medzi právnickými osobami (17.03.17)
0 odpovedí Otázka od beba05 Právo Reklamácie
ako je to prosím vás pri právnických osobách, je niekde v obchodnom zákonníku alebo niekde inde ustanovená doba na vybavenie reklamácie? záručná je riešená tak, že 2 roky, ale môže byť aj kratšia ak j...
1 0
Reklamacia-zuctovanie (15.02.17)
Ahoj poradaci. Tesne pred skoncenim dvojrocnej zaruky, sme reklamovali nakupeny tovar, lebo sa pokazil. V predajni nam dali novy blocek, stary nam vzali a zaruka zacina plynut dnom vystavenia noveho b...
1 0
zľava v Telekome (14.02.17)
V*Telekome som ako PO*cez retenčné odd. vyjednal*určitú zľavu na mesačný paušál.*Vo faktúre nefigurovalo to, čo som dojednal.*Po reklamácii mi priznali zľavu, ale menšiu s tým, že inú zľavu mi už neda...
Sleduj témy Reklamácie
na hlavnej stránke Porada.sk