jess Baby, prosím Vás, potrebujem nejaké splnomocnenie, aby som mohla vybavovať veci telefonicky (prípadne osobne), podpisovať výkazy za klienta, ktorý je z iného mesta. Mohli by ste mi tu taký dokument priložiť ? V splnomocnení budem ja ako osoba alebo s.r.o., ktorá účto robí ( v ktorej som ja zamestnaná) ?
A ešte mám otázočku : zmluva o vedení účta je uzatvorená medzi klientom a XXX, s.r.o......na výkazy sa podpisujem ako "výkaz vyhotovil" XXX, s.r.o. alebo ja ako konkrétne osoba ?
Pokiaľ mám s klientom uzavretú zmluvu o vedení účtovníctva, tak podpisujem bežne mesačné výkazy do zdravotných poisťovní. Nemám na to špeciálne splnomocnenie. Iné je to s tlačivami na daňový úrad - daňové priznania, hlásenia, prehľady akákoľvek korešpondencia - tak tú vždy podpisuje daňový subjekt.
Som síce živnostníčka, ale aj keby som mala s.r.o. a viedla by som účtovníctvo, tak by som sa tam podpisovala ako konkrétna osoba. Veď ten výkaz vyhotovil človek a nie s.r.o.
Opravte ma ak sa mýlim, tiež mi to pomôže.