Chcem sa spýtať... Podľa toho čo som tu čítala, mi vychádza takto účtovanie...samozrejme výber z ERP, nemusím evidovať v ERP, ale aby som vedela dokladovať potom hotovosť, čo má zostať v pokladni, v prípade kontroly..
21100...pokladňa..tržby a vklady cez ERP
21101...pokladňa..na prevádzku
príklad: 1) vklad 50,- € (vykonaný ráno, pred denným používaním ERP)
2) tržba 100,- €
3) výber 100,- € (večer výber z ERP)
účtovanie:
50,-€ 26100/21101 (výber hotovosti z pokladne na prevádzku)
50,-€ 21100/26100 (vklad do pokladne ERP)
100,-€ 21100/60400 (prijatá tržba ERP)
21100/343AE
100,-€ 26100/21100 (výber hotovosti a prevod do pokladne na prevádzku)
100,-€ 21101/26100 (vklad do pokladne na prevádzku)
Takže takto by malo vypadať správne účtovanie PO NOVOM!
PO STAROM BOLO:
21100/60400
21100/343AE
Teraz sa pýtam, kto mi tieto položky (viac o 4 zápisy) zaplatí???
NIKTO..zas a opäť viac roboty za Vatikánsku menu.
Nakoľko musím účtovať denne tržby a úhrady, ide o veľkú firmu, tak si spočítajme o koľko viac zápisov musím spraviť!!!!
Veď to už je ako v ????????.