majkii
Tie fotografie v mnohom pripomínajú reportážne fotografie z vojen, či rôznych hladomorov, tiež šokovali verejnosť, ale zároveň verejnosť výrazne ovplyvnili a zmobilzovali. Uvidíme, či kampaň splní očakávania a zaočkuje sa ďalších 10 % obyvateľov ČR, skôr si myslím že nie.
Myslíš, že ovplyvnili ? Vojny sú ďaleko od Európy a teda pokiaľ sa jeden nemá možnosť započuť do rachotu zbraní a svišťaní striel okolo vlastnej hlavy, tak to berie len ako informáciu, poniektorí dokonca ako akčný film.
„Konečne prichádza brutálna kampaň,“ vyhlásil ešte koncom minulého týždňa odchádzajúci premiér Andrej Babiš. Ako dodal, vláda sa inšpirovala výstražnými obrázkami z balení cigariet, píše agentúra TASR.
„Vyberali sme z niekoľkých stoviek fotografií, používať budeme asi 12 z nich. Kampaň bude v tlačených médiách, na sociálnych sieťach a počítame aj so zásahom v on-line médiách,“ povedal pre Český rozhlas hovorca ministerstva zdravotníctva Daniel Köppl. Pripravujú sa aj spoty v televíziách a rádiách.
Odborníci ale nie sú presvedčení, že práve kampaň spojená so strachom, ako je to pri fajčiaroch môže skutočne zmeniť presvedčenie ľudí. Naopak ich skôr môže presvedčiť o správnosti svojho postoja.
„Tento druh strachu nepohne ľuďmi, keď vedia, že existujú ľudia, ktorí mali COVID a nezomreli,“ povedal Scott Ratzan
Predsa už XX rokov sú na balíčkoch s cigami tie všeliaké foto...a áno, nie je na ne pekný pohľad. A na reál je ešte škaredší (mal som možnosť vidieť).
No fajčí sa až do het.
Ceny cigariet idú hore pravidelne, v obchodoch zarábajú na obaloch cigariet, ktoré si fajčiar do nich presunie z origo krabičky.
Divák má jednoduchšiu voľbu, stačí prepnúť kanál a nemusí sa pozerať na kampaň...veď aj dnes sa počas reklamy ide urobiť niečo iné, ako pozerať na tie stupídnosti.