Zavrieť

Porady

Čo môžem urobiť aktuálne pre zdravie

ubka ubka

ubka je offline (nepripojený) ubka

Tak ma napadlo, že by som otvorila novú tému, kde by sme si mohli navzájom odovzdávať skúsenosti na báze alternatívnej a preventívnej starostlivosti o zdravie.
Osvedčené bylinné extrakty, obklady a pod. Každý si tu môže nájsť niečo, čo môže pre seba urobiť.
Ako prvé ponúkam: čistiaca jarná kúra Medvedím cesnakom.
Naposledy upravil ubka : 11.02.11 at 21:53
marleau marleau

marleau je offline (nepripojený) marleau

Ja teda neviem, o čo sa jedná, nerozumiem vašej diskusii a vlastne ani neviem kto ste, ale ak môžem k tomu niečo napísať: prskáte až sem.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Jarka 1
Mentálne sa nastaviť pozitívnym smerom.
Zarúbem ? ...a prečo by aj nie ?

Toto ty tu poniektorým nevysvetlíš. Na cintoríne/kare je veselšie, ako je to tu. Nie raz som na to poukázal...no nie jeden je vážnejší ako kilo soli.

Nech si negativisti prečítajú tému ...snáď pochopia, že prečo sme my (ktorí sme si prešli anabázou celého procesu) nastavení skôr opačne ako negatívne.
https://www.porada.sk/t140934-onkolo...ochorenia.html

Včul dávajú fotky z covidových oddelení...nie je nič pekné, to je fakt.
Ale vidieť na reál je to ešte horšie.
Alebo ležať na izbe pár hodín vedľa exnutého ???
To nie je ako počuť prenesenú informáciu...

By ich tie prázdne kydy a špekulovanie veľmi rýchlo prešlo.
1 1
majkii majkii

majkii je offline (nepripojený) majkii

Či je česká drsná kampaň "Mal svoju pravdu" s dusiacimi sa pacientami a modrými vrecami s telami obetí neetická? Neviem. Faktom ale je, že ukazujú reálnu, pravdivú situáciu, tú ktorú dennodenne vidia zdravotníci, rodinný príslušníci pacientov a často aj novinári, ktorí o tom píšu reportáže. Ak sa píše o situácii na kovid oddeleniach, otázka je v čom je iná obrazová a v čom textová reportáž? Tie fotografie v mnohom pripomínajú reportážne fotografie z vojen, či rôznych hladomorov, tiež šokovali verejnosť, ale zároveň verejnosť výrazne ovplyvnili a zmobilzovali. Uvidíme, či kampaň splní očakávania a zaočkuje sa ďalších 10 % obyvateľov ČR, skôr si myslím že nie.
Naposledy upravil majkii : 11.11.21 at 21:01
1 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

majkii
Či je česká drsná kampaň "Mal svoju pravdu" s dusiacimi sa pacientami a modrými vrecami s telami obetí neetická? Neviem. Faktom ale je, že ukazujú reálnu, pravdivú situáciu, tú ktorú dennodenne vidia zdravotníci, rodinný príslušníci pacientov a často aj novinári, ktorí o tom píšu reportáže. Ak sa píše o situácii na kovid oddeleniach, otázka je v čom je iná obrazová a v čom textová reportáž? Tie fotografie v mnohom pripomínajú reportážne fotografie z vojen, či rôznych hladomorov, tiež šokovali verejnosť, ale zároveň verejnosť výrazne ovplyvnili a zmobilzovali. Uvidíme, či kampaň splní očakávania a zaočkuje sa ďalších 10 % obyvateľov ČR, skôr si myslím že nie.
Videla som rozhovor s autorom fotografii. Povedal, že mal súhlas príbuzných.

A jasne, keď to nevidíme, tak to neexistuje. Tak nám to neukazujte.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
majkii
Tie fotografie v mnohom pripomínajú reportážne fotografie z vojen, či rôznych hladomorov, tiež šokovali verejnosť, ale zároveň verejnosť výrazne ovplyvnili a zmobilzovali. Uvidíme, či kampaň splní očakávania a zaočkuje sa ďalších 10 % obyvateľov ČR, skôr si myslím že nie.
Myslíš, že ovplyvnili ? Vojny sú ďaleko od Európy a teda pokiaľ sa jeden nemá možnosť započuť do rachotu zbraní a svišťaní striel okolo vlastnej hlavy, tak to berie len ako informáciu, poniektorí dokonca ako akčný film.

„Konečne prichádza brutálna kampaň,“ vyhlásil ešte koncom minulého týždňa odchádzajúci premiér Andrej Babiš. Ako dodal, vláda sa inšpirovala výstražnými obrázkami z balení cigariet, píše agentúra TASR.
„Vyberali sme z niekoľkých stoviek fotografií, používať budeme asi 12 z nich. Kampaň bude v tlačených médiách, na sociálnych sieťach a počítame aj so zásahom v on-line médiách,“ povedal pre Český rozhlas hovorca ministerstva zdravotníctva Daniel Köppl. Pripravujú sa aj spoty v televíziách a rádiách.
Odborníci ale nie sú presvedčení, že práve kampaň spojená so strachom, ako je to pri fajčiaroch môže skutočne zmeniť presvedčenie ľudí. Naopak ich skôr môže presvedčiť o správnosti svojho postoja.
„Tento druh strachu nepohne ľuďmi, keď vedia, že existujú ľudia, ktorí mali COVID a nezomreli,“ povedal Scott Ratzan

Predsa už XX rokov sú na balíčkoch s cigami tie všeliaké foto...a áno, nie je na ne pekný pohľad. A na reál je ešte škaredší (mal som možnosť vidieť).
No fajčí sa až do het.
Ceny cigariet idú hore pravidelne, v obchodoch zarábajú na obaloch cigariet, ktoré si fajčiar do nich presunie z origo krabičky.
Divák má jednoduchšiu voľbu, stačí prepnúť kanál a nemusí sa pozerať na kampaň...veď aj dnes sa počas reklamy ide urobiť niečo iné, ako pozerať na tie stupídnosti.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
buchač
Jarka 1
Mentálne sa nastaviť pozitívnym smerom.
Nech si negativisti prečítajú tému ...snáď pochopia, že prečo sme my (ktorí sme si prešli anabázou celého procesu) nastavení skôr opačne ako negatívne.
https://www.porada.sk/t140934-onkolo...ochorenia.html
Taká poznámka :

Niekto v noci nevedel spať...všakže podliačik.
Toto je vizitka jedinca, ktorého činnosť je tu len jediná...doslovne prenasledovať a dávať mi akože " hodnotenie ".
Moje skúsenosti a iné ty hodnotíš ? Sa nedaj vysmiať managerko debilko, na to ty proste nemáš.
Chlape jeden nešťastný, ty musíš mať strašne prázdny život.
Ale čo už, prázdno v hlave, kde je miesto rozumu len kýbel syfláckeho hnisu, ktorý ti vyteká kadiaľ len môže, lebo sa ho hromadí až do het.
Screenshot 2021-11-12 at 07-15-02 Nastavenia - PORADA sk.png  
0 1
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

majkii
Či je česká drsná kampaň "Mal svoju pravdu" s dusiacimi sa pacientami a modrými vrecami s telami obetí neetická? Neviem. Faktom ale je, že ukazujú reálnu, pravdivú situáciu, tú ktorú dennodenne vidia zdravotníci, rodinný príslušníci pacientov a často aj novinári, ktorí o tom píšu reportáže. Ak sa píše o situácii na kovid oddeleniach, otázka je v čom je iná obrazová a v čom textová reportáž? Tie fotografie v mnohom pripomínajú reportážne fotografie z vojen, či rôznych hladomorov, tiež šokovali verejnosť, ale zároveň verejnosť výrazne ovplyvnili a zmobilzovali. Uvidíme, či kampaň splní očakávania a zaočkuje sa ďalších 10 % obyvateľov ČR, skôr si myslím že nie.
Všetko čo človek vidí, sa mu ukladá do pamäte.
Myšlienka vytvára realitu.

Myšlienka je energia.
Ku každej takejto kampani by sa mali vyjadriť odborníci, psychiatri, psychológovia, ale v každom prípade najmä vedomí ľudia.
.
Uvedomujete si, čo sa tou kampaňou podporuje? S tým môže niekto v dnešnej dobe ešte súhlasiť?
Čo priniesli obrázky na obaloch cigariet?


Preintelektualizované mozgy sa zasa pletú do niečoho, do čoho nemusia. A ešte v tom bude niekto vidieť aj umenie.
.
Lekári sú predurčení ľudia pre svoju profesiu. Majú iné vnímanie ako bežní ľudia.
.
Ako prispeli historické fotografie k ukončeniu vojnových konfliktov na svete? A máš odpoveď.
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

buchač
Divák má jednoduchšiu voľbu, stačí prepnúť kanál a nemusí sa pozerať na kampaň...veď aj dnes sa počas reklamy ide urobiť niečo iné, ako pozerať na tie stupídnosti.
Ono to bude vyskakovať na ľudí zovšadiaľ, neubránia sa a hlavne najmä deti.
Kto je Babiš?
Iba sa budú zasa otáčať peniaze.
Hnus. Hnus. Morálny hnus.
1 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Tie kampane - síce by mali odstrašovať ľudí a inšpirovať ich k tomu, aby sa očkovali, ale ono to nefunguje a nebude fungovať. Vtedy to zafunguje, až niekomu na to "odíde" niekto známy, blízky - a vtedy zareaguje.
Veď koľko je v telke záberov z havárií - autá obtočené okolo stromov, stĺpov, pod kamiónmi, vlakmi - a ľudia i tak jazdia ako zmyslov zbavení - predsa sa ich to netýka. Ale keď niekto z ich známych, blízkych takto zo sveta odíde - hneď si na to spomenú a noha ide z plynu dole.
Neadresná propagácia neprináša často žiadaný výsledok - len osobná skúsenosť tomu napomáha.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

buchač
majkii
Tie fotografie v mnohom pripomínajú reportážne fotografie z vojen, či rôznych hladomorov, tiež šokovali verejnosť, ale zároveň verejnosť výrazne ovplyvnili a zmobilzovali. Uvidíme, či kampaň splní očakávania a zaočkuje sa ďalších 10 % obyvateľov ČR, skôr si myslím že nie.
Myslíš, že ovplyvnili ? Vojny sú ďaleko od Európy a teda pokiaľ sa jeden nemá možnosť započuť do rachotu zbraní a svišťaní striel okolo vlastnej hlavy, tak to berie len ako informáciu, poniektorí dokonca ako akčný film.

„Konečne prichádza brutálna kampaň,“ vyhlásil ešte koncom minulého týždňa odchádzajúci premiér Andrej Babiš. Ako dodal, vláda sa inšpirovala výstražnými obrázkami z balení cigariet, píše agentúra TASR.
„Vyberali sme z niekoľkých stoviek fotografií, používať budeme asi 12 z nich. Kampaň bude v tlačených médiách, na sociálnych sieťach a počítame aj so zásahom v on-line médiách,“ povedal pre Český rozhlas hovorca ministerstva zdravotníctva Daniel Köppl. Pripravujú sa aj spoty v televíziách a rádiách.
Odborníci ale nie sú presvedčení, že práve kampaň spojená so strachom, ako je to pri fajčiaroch môže skutočne zmeniť presvedčenie ľudí. Naopak ich skôr môže presvedčiť o správnosti svojho postoja.
„Tento druh strachu nepohne ľuďmi, keď vedia, že existujú ľudia, ktorí mali COVID a nezomreli,“ povedal Scott Ratzan

Predsa už XX rokov sú na balíčkoch s cigami tie všeliaké foto...a áno, nie je na ne pekný pohľad. A na reál je ešte škaredší (mal som možnosť vidieť).
No fajčí sa až do het.
Ceny cigariet idú hore pravidelne, v obchodoch zarábajú na obaloch cigariet, ktoré si fajčiar do nich presunie z origo krabičky.
Divák má jednoduchšiu voľbu, stačí prepnúť kanál a nemusí sa pozerať na kampaň...veď aj dnes sa počas reklamy ide urobiť niečo iné, ako pozerať na tie stupídnosti.
marketingoví odborníci tvrdia, že kampaň na cigaretách zabrala. Dáta sa mi nejak nechce hľadať, ale kto potrebuje, isto nájde.

Mmch, sem tam pozerám detektívky a to, čo sa deje tam, to je slabý odvar týchto fotiek. To nikomu nevadí, lebo je to vymyslené. A tiež sa to v ľuďoch ukladá. Čím drsnejšie, tým lepšie.
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

Dáša_

Mmch, sem tam pozerám detektívky a to, čo sa deje tam, to je slabý odvar týchto fotiek. To nikomu nevadí, lebo je to vymyslené. A tiež sa to v ľuďoch ukladá. Čím drsnejšie, tým lepšie.
Pre koho čím drsnejšie, tým lepšie? Jedine pre holýúd, ktorý deformuje celý svet. Nie pre divákov.
Prečo by mal človek sledovať zvrhlosti? Človek vie aj tak, že existujú.
Colombo s Poirotom - iný level.
Krváky môže pozerať dnes už iba pablb.
1 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

Dáša_

marketingoví odborníci tvrdia, že kampaň na cigaretách zabrala. Dáta sa mi nejak nechce hľadať, ale kto potrebuje, isto nájde.
Kto zhŕňa peniaze, nepôjde proti sebe.
Nech prehovoria seriózne zdravotnícke štatistiky, ktoré vypracovali vyslovene odborníci. Tam možno ešte uveriť.
2 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

See profile for Koppl, Daniel
Koppl, Daniel
out of network3rd+
Head Of Communication and Marketing ve společnosti Ministerstvo zdravotnictví České republiky
13h
Pavle poslouchaj. Oni mají jistě pravdu, ale ono je to spíše tak, jak říkal ten starej rabbi v tom vtipu - všechno je jinak.
Dnes máme naočkováno 70 % dospělé populace. A jak jistě vědí, tak očkování je v ČR dobrovolné.
Realisticky tedy můžeme přesvědčit ještě tak 5-10 procent lidí, než narazíme na úplný strop (pokud tedy nezvolíme nějakou ostřejší negativní motivaci). Při 70 % proočkovanosti také platí, že ti co chtěli už naočkovaní jsou. (Ty by měla kampaň utvrdit v tom, že udělali dobře.
Teď se rveme o každé procento těch, kteří se z nějakého důvodu očkovat nechtějí. Z dat přitom víme, že největší šanci uspět máme u dvou skupin lidí - těch co (poněkud naivně) věří v magickou a dlouhodobou moc protilátek. A pak u lidí, kteří žijí v přesvědčení, že covid není tak strašná nemoc. Že oni jsou dost silní na to, aby to případně „dali“.
Proto tato forma kampaně. Chceme ukázat lidem, kteří v covid nevěří, že tu je a jak to může dopadnout, když se nebudou očkovat.

PS: Ten začátek jsem prostě musel, to víš.
PS2: Jo, a pak je tu ještě jeden důvod pro tu kampaň, ale to ti jistě došlo. Takže dík.


.

No, a je to tu.

Za každou "pravdou" je pravda ďalšia.
0 0
Kvaka Kvaka

Kvaka je offline (nepripojený) Kvaka

Ja na niektoré štatistiky veľmi neverím, poznám to. Obvykle, nie vždy to býva presné číslo získané z nepresných alebo nekorektných údajov. Tie vstupné údaje si môže každý nastaviť tak, aby mu vyšiel istý požadovaný výsledok. Prečo je v súvislosti s covidom toľko rôznych protichodných názorov? Seriózne medicínske časopisy uverejňujú často výsledky štúdií, ale nejaká iná štúdia nielen teraz, ale aj o pár rokov môže dospieť k iným výsledkom. Pravda môže byť niekde uprostred.
K štatistikám úmrtí sa nevyjadrujem, tie čísla by boli možno relevantné, keby sa robili u všetkých úmrtí podrobné pitvy a to sa určite nedá.
Ku reklamným obrázkom na cigaretových krabičkách som sa včera vyjadrila.
Ešte k tým obrázkom mŕtvych, prečo sa nerobila taká agresívna kampaň na prevenciu najzávažnejších ochorení, ktoré spôsobujú najvyššiu úmrtnosť, ak áno, čo by sme asi videli?? Aké mŕtve telá? Toto nie je a nikdy nebude v laickej verejnosti edukatívne.
0 0
Jarka 1 Jarka 1

Jarka 1 je offline (nepripojený) Jarka 1

Minulý rok zomrelo asi 14 tisíc onkopacientov. Ich fotky nikto nechcel ukazovať. Celý problém je v tom, že nemocnice sa naraz plnia covidpacientami. Ak by sa trúsili priebežne, možno by nás o tom ani neinformovali.

Ak porovnám SK s okolitými štátmi, tak máme opačný pomer v zaočkovanosti, ale úplne rovnaké problémy. Niet sa čo čudovať, že to vyvoláva v ľuďoch pochybnosti a váhanie.
3 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
Jarka 1
Minulý rok zomrelo asi 14 tisíc onkopacientov. Ich fotky nikto nechcel ukazovať. Celý problém je v tom, že nemocnice sa naraz plnia covidpacientami. Ak by sa trúsili priebežne, možno by nás o tom ani neinformovali.

Ak porovnám SK s okolitými štátmi, tak máme opačný pomer v zaočkovanosti, ale úplne rovnaké problémy. Niet sa čo čudovať, že to vyvoláva v ľuďoch pochybnosti a váhanie.
Netrep blbosti. Pacienti s Covidom nezaplňaju onko oddelenia.
1 1
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
Na jednotkách intenzívnej starostlivosti vo Viedni je 13,5 percenta pacientov s covidom plne zaočkovaných, zvyšok tvoria nezaočkovaní alebo neúplne zaočkovaní.
https://www.ta3.com/clanok/217889/v-...ckovanych-ludi
1 0
Jarka 1 Jarka 1

Jarka 1 je offline (nepripojený) Jarka 1

duves netrepem blbosti, lebo nič také som nenapísala. To len ty si si tak vysvetlil.
2 1
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
Prosím dezolatov, nepíšte hoaxy a vyplody vašej fantázie. Píše o vas primar z Nitry, z covidoveho oddelenia.
HOAX-Y.jpg  
1 1
rennka rennka

rennka je offline (nepripojený) rennka

Neviem a ani nechcem posúdiť, či ,,reklama" s mŕtvymi telami je dobrá alebo nie. Ale jednej kolegyni zomrela mama preto že už psychicky nedokázala uniesť celú túto chorú koronovú dobu. Staršia pani, 70+, pred koronou čiperná, chodila s kamarátkami na prechádzky, bicyklovať a pod. Ako prišiel locdown, uzatvorila sa doma, úplne prestala chodiť von, komunikovať s okolím, upadla do depresie až nakoniec zomrela. Takže treba brať ohľad aj na psychiku ľudí a pristupovať k nim citlivo, hlavne k tým skôr narodeným.
3 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať