plada
Keď začali vyrábať vložky always, dcéra(mala vtedy štyri roky), mi raz hovorí v drogérii: "Mami, chceš v noci dobre spať?" Skôr ako som sa zmohla na odpoveď, si odpovedala sama: "Kúp si vložky always."
Potom, že pre koho sú reklamy?

Jasné, že pre deti! Pre tých najmenších, najovpyvniteľnejších, najzraniteľnejších...

Si všimnite trebárs reklamy mobilných operátorov spred pár rokov a dnes - ako sa neustále znižuje veková hranica potencionálnych zákazníkov. Nedávno pre dospelých, potom tínedžeri, dnes 10 ročné decká - budúce vianoce očakávam ponuku pre materské školy a potom pôrodnice...

Ponuka kopíruje nasýtenosť /presýtenosť/ trhu...
V súvislosti s vplyvom reklamy na dieťa si spomínam na jednu - bola odvysielaná v nejakom TV programe, tak ju skúsim opísať: Vnúčikovi vypadol prvý zúbok, dal ho pod vankúš a ráno si tam našiel mincu

- asi od svojho dedka...
Keďže to bol vnúčik chápavý, učenlivý a zrejme materialisticky založený

, nasledujúci večer, keď jeho dedko zaspal, vybral mu z pohára zubnú protézu /alebo ako hovorí v reklame Gizka Oňová

"zubnú náhradu"

/ a vložil si ju pod vankúš /evidentne s cieľom zbohatnúť za noc/...


Druhá varianta: ráno si dedko v pohári namiesto zubov našiel - za hrsť mincí...
Záver: vyberte si tú, ktorá sa Vám viac páči, alebo sa zdá reálnejšia...

Poučenie: všetky babky-Gizky - pozor na svoje zubné náhrady, resp. na svoje vnúčatká...

